eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w "Domu Utopii" (os. Szkolne 26A) w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/laznianowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3547f1-726a-41c9-98dc-857114f0ab77

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056012/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa oraz w „Domu Utopii” w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru i usług portierskich w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz w „Domu Utopii” (os. Szkolne 26A) w terminie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 r.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług ochrony:
1) przez jednego pracownika w budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne 25) oraz na terenach przyległych do Teatru w następujących dniach i godzinach:
a) poniedziałek-piątek: 16:00-8:00,
b) sobota-niedziela: całodobowo,
c) święta i dni wolne od pracy: całodobowo.
2) przez jednego pracownika w budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) w następujących dniach i godzinach:
a) poniedziałek-piątek: 17:00-9:00,
b) sobota-niedziela: całodobowo,
c) święta i dni wolne od pracy oraz w dni zgłoszone przez Zamawiającego: całodobowo.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w szacowanej łącznej ilości nie przekraczającej 15 600 roboczogodzin, przy czym Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 13 520 roboczogodzin w okresie realizacji zamówienia odpowiednio:
1) dla ochrony budynku Teatru Łaźnia Nowa (os. Szkolne25) wraz z terenami przyległymi – 6 800 roboczogodziny (Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 6 760 roboczogodzin),
2) dla ochrony budynku Teatru „Dom Utopii” (os. Szkolne 26a) – 8 800 roboczogodziny Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 6 760 roboczogodzin).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w rozdziale III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace, obowiązki, obowiązania Wykonawcy zawarte w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
5 . Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610178,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733173,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610178,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782614008

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Sendzimira 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610178,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.