Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów
dostępności w podziale na II Części w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd 2.0”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43 lokal 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-048
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek@silesia.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93fdb73a-eb0d-4048-8900-6c8fd28281561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalnośc na rzecz jednostek samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe z zakresu dostępności dla grupy koordynatorówdostępności w podziale na II Części w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd 2.0”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93fdb73a-eb0d-4048-8900-6c8fd2828156
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd 2.0”, w ramach Działania 3.3 „Systemowa poprawa dostępności” programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie APrzedmiot zamówienia obejmuje realizację usług szkoleniowych online z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów dostępności w jst (łącznie ok. 400 koordynatorów). Zakres tematyczny szkoleń obejmuje: plan działań na rzecz poprawy zapewniania dostępności – aspekty teoretyczne pracy koordynatora dostępności w jst. Usługa szkoleniowa dotyczy:
1) opracowania programu jednodniowego szkolenia zgodnie z ww. tematyką, zawierającego co najmniej: cel szkolenia, wykorzystywane metody szkoleniowe, szczegółowy zakres ze wskazaniem tematów i podtematów, w podziale na godziny, z uwzględnieniem przerw;
2) opracowania prezentacji multimedialnej oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w edytowalnym pliku tekstowym) zawierających szczegółowe omówienie każdego z zagadnień programu szkolenia, o którym mowa w punkcie 1;
3) opracowania pytań do pre testu i post testu;
4) przeprowadzenia 24 dni szkoleń w formule online. Każdy dzień szkolenia obejmuje 8 godzin szkoleniowych (po 45 minut każda) dodatkowo 3 przerwy po 15 minut. Liczebność grup szkoleniowych wyniesie około 20 uczestników. Optymalne godziny szkolenia będą mieściły się w przedziale 8.00 – 15.00 zgodnie z programem szkolenia.
Okres realizacji szkoleń od października 2024 r. do 31 grudnia 2027 r. zgodnie z harmonogramem. Szczegółowy harmonogram szkoleń na 2024 r. zostanie uzgodniony z Wykonawcą w ciągu 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram szkoleń na kolejne lata zostanie ustalony na początku każdego kolejnego roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie BPrzedmiot zamówienia obejmuje realizację usług szkoleniowych online z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów dostępności w jst (łącznie ok. 400 koordynatorów). Zakres tematyczny szkoleń obejmuje: dostępne procedury, dostępne wydarzenia – aspekty praktyczne pracy koordynatora dostępności w jst. Usługa szkoleniowa dotyczy:
1) opracowania programu jednodniowego szkolenia zgodnie z ww. tematyką, zawierającego co najmniej: cel szkolenia, wykorzystywane metody szkoleniowe, szczegółowy zakres ze wskazaniem tematów i podtematów, w podziale na godziny, z uwzględnieniem przerw;
2) opracowania prezentacji multimedialnej oraz materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia (w edytowalnym pliku tekstowym) zawierających szczegółowe omówienie każdego z zagadnień programu szkolenia, o którym mowa w punkcie 1;
3) opracowania pytań do pre testu i post testu;
4) przeprowadzenia 24 dni szkoleń w formule online . Każdy dzień szkolenia obejmuje 8 godzin szkoleniowych (po 45 minut każda) dodatkowo 3 przerwy po 15 minut. Liczebność grup szkoleniowych wyniesie około 20 uczestników. Optymalne godziny szkolenia będą mieściły się w przedziale 8.00 – 15.00 zgodnie z programem szkolenia.
Okres realizacji szkoleń od października 2024 r. do 31 grudnia 2027 r. zgodnie z harmonogramem. Szczegółowy harmonogram szkoleń na 2024 r. zostanie uzgodniony z Wykonawcą w ciągu 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram szkoleń na kolejne lata zostanie ustalony na początku każdego kolejnego roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA A. BERGTOLD-KUCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341853611
7.3.3) Ulica: Wczasowa 1
7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA, A.BERGTOLD-KUCZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA, A.BERGTOLD-KUCZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA A. BERGTOLD-KUCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341853611
7.3.3) Ulica: WCZASOWA 1
7.3.4) Miejscowość: JABŁONNA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA, A.BERGTOLD-KUCZYŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
Agnieszka Bergtold-Kuczyńska PER ASPERA, A.BERGTOLD-KUCZYŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla potrzeb hydroforni w Krężnicy Jarej, gm. Niedrzwica Duża
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.