eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-12-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e4d902f-11c1-429f-9996-28fffbd923d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00616781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031312/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiot zamówienia jest finansowany z dotacji celowej Wojewody Zachodniopomorskiego na podstawie umowy Nr 87.1.2025.9.OLiOC.Z o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej, do 31.12.2025 roku muszą być wykonane czynności związane z dostarczeniem generatorów, ich odebraniem, wystawieniem faktur i zapłatą za przedmiot zamówienia. Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym, w którym nie złożono żadnej oferty, a więc przesłanka określona w art. 305 pkt 2 ustawy Pzp została spełniona oraz mając na uwadze czas rozliczenia ww. dotacji, Zamawiający zastosował do przeprowadzenia niniejszego postępowania tryb zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-14bbfe93-fc21-412c-98c8-1f5b18d6b414

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 413000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA 2 GENERATORÓW MOBILNYCH tj.:
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 13 kW,
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 80 kW.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 2 mobilnych generatorów, tj.:
1) 1 generatora mobilnego o mocy ok. 13 kW przeznaczonego do akcji ratowniczych, zabezpieczania punktów ewakuacyjnych i wsparcia jednostek w terenie, do zasilania sprzętu elektronicznego i teleinformatycznego. Generator musi być w pełni mobilny na podwoziu (przyczepie) umożliwiającej przemieszczanie się po drogach publicznych.
2) 1 generatora mobilnego o mocy ok. 80 kW przeznaczonego do akcji ratowniczych, zabezpieczania punktów ewakuacyjnych i wsparcia jednostek w terenie. Generator musi być w pełni mobilny na podwoziu (przyczepie) umożliwiającej przemieszczanie się po drogach publicznych.

2. Szczegółowy opis ww. generatorów został zawarty w załączniku „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatorów mobilnych, przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatorów.

4. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI I obejmuje również dostarczenie generatorów do siedziby:
Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie
ul. Cisowa 21 , 76-015 Manowo.
Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generatory na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA GENERATORA STACJONARNEGO O MOCY ok. 50 kW

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup generatora stacjonarnego o mocy ok. 50 kW na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.

2. Szczegółowy opis ww. generatora został zawarty w załączniku „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatora stacjonarnego, ewentualne podłączenie generatora do istniejącej rozdzielni odbiorczej oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatora.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatora m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI II obejmuje również dostarczenie generatora do siedziby:
Domu Pomocy Społecznej w Mielnie
ul. Spokojna 1, 76-032 Mielno.
Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generator na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA GENERATORA STACJONARNEGO O MOCY ok. 80 kW

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup generatora stacjonarnego o mocy ok. 80 kW na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.

2. Szczegółowy opis ww. generatora został zawarty w załączniku „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatora stacjonarnego, ewentualne podłączenie generatora do istniejącej rozdzielni odbiorczej oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatora.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatora m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI III obejmuje również dostarczenie generatora do siedziby:
Starostwa Powiatowego w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generator na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA:
DOSTAWA 3 GENERATORÓW STACJONARNYCH, tj.:
• 1 GENERATORA O MOCY ok. 100 kW,
• 2 GENERATORÓW O MOCY ok. 120 kW.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 3 generatorów stacjonarnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej, tj.:
1) 1 generatora stacjonarnego o mocy ok. 100 kW,
2) 2 generatorów stacjonarnych o mocy ok. 120 kW.

2. Szczegółowy opis ww. generatorów został zawarty w załączniku „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” i określa on minimalne wymagania Zamawiającego.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze uruchomienie generatorów stacjonarnych, ewentualne podłączenie generatorów do istniejącej rozdzielni odbiorczej
oraz przeprowadzenie przeszkolenia z obsługi generatorów.

4. Zamawiający zapewnia przygotowanie miejsca dla generatorów m.in. wykonanie posadowienia, fundamentów oraz stałych instalacji elektrycznych.

5. Przedmiot zamówienia określony w CZĘŚCI IV obejmuje również dostarczenie generatorów do siedziby:
Domu Pomocy Społecznej w Żydowie
Żydowo 107, 112, 76-010 Polanów
Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany:
• dostarczyć generatory na swój koszt i ryzyko;
• uzgodnić wcześniej z Zamawiającym termin dostawy generatorów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 201000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu negocjacje przeprowadzone z Wykonawcą EVE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Natolinie nie doprowadziły do zawarcia umowy na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA i w związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282841948

7.3.3) Ulica: Natolin 39B

7.3.4) Miejscowość: NATOLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99322,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu negocjacje przeprowadzone z Wykonawcą EVE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Natolinie nie doprowadziły do zawarcia umowy na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA i w związku z tym Zamawiający unieważnił postępowanie na CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282841948

7.3.3) Ulica: Natolin 39B

7.3.4) Miejscowość: NATOLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia jest finansowany z dotacji celowej Wojewody Zachodniopomorskiego na podstawie umowy Nr 87.1.2025.9.OLiOC.Z o dofinansowanie środkami pochodzącymi z budżetu państwa zadania realizowanego z zakresu Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (Program OLiOC).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.