eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeObsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 326303091

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616604

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00608260

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 20 terminali płatniczych przez cały okres trwania umowy oraz dzierżawa sezonowa 8 terminali płatniczych”.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – dzierżawa zestawów POS przez cały okres trwania umowy 20szt.,w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej oraz dzierżawa sezonowa 8 zestawów POS w wersji mobilnej użyczone na miesiące sierpień oraz grudzień, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45.
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) instalację / deinstalację terminali płatniczych we skazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
c) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
d) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 21 dni od daty ich realizacji,
e) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego.
f) umożliwienie przesyłania kwoty transakcji do terminala z zewnętrznego oprogramowania sprzedażowego (brak konieczności wpisywania kwoty na terminalu przez obsługę).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 20 terminali płatniczych przez cały okres trwania umowy oraz dzierżawa sezonowa 8 terminali płatniczych”.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dzierżawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zestawów urządzeń w skład, których wchodzą:
a) terminal płatniczy POS – urządzenie elektroniczne służące do akceptowania transakcji płatniczych wykonywanych przy użyciu kart płatniczych wyposażonych w pasek magnetyczny, chip elektroniczny oraz funkcjonalność transakcji zbliżeniowej, obsługę płatności BLIK oraz NFC
b) współpracujące z w/w terminalem płatniczym POS urządzenie PIN – PAD umożliwiające obsługę transakcji bezstykowych,
c) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące pozwalające na poprawną eksploatację zestawu,
d) instrukcja obsługi zestawu POS dla użytkowników w języku polskim
2) Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych (w tym kart zbliżeniowych) oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
3) Opisane w pkt od 1a) do 1d) zestawy w dalszej części zapytania będą nazywane zestawami POS.
4) Ilość zestawów POS – dzierżawa zestawów POS przez cały okres trwania umowy 20szt.,w tym 5 urządzenia w wersji mobilnej oraz dzierżawa sezonowa 8 zestawów POS w wersji mobilnej użyczone na miesiące sierpień oraz grudzień, które powinny mieć zapewnioną transmisję danych za pomocą karty SIM. Pozostałe zestawy będą wpięte w sieć Ethernet za pomocą interfejsu RJ45.
5) Wykonawca zapewni ponadto realizację poniżej wymienionych usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych realizowanych na ww. terminalach będących w posiadaniu Zamawiającego na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) instalację / deinstalację terminali płatniczych we skazanych przez Zamawiającego lokalizacjach
c) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
d) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji dokonywanych za pośrednictwem terminali płatniczych w terminie 30 dni od daty ich realizacji,
e) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego.
f) umożliwienie przesyłania kwoty transakcji do terminala z zewnętrznego oprogramowania sprzedażowego (brak konieczności wpisywania kwoty na terminalu przez obsługę).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
I. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
a) zmniejszenie lub zwiększenie ilości terminali płatniczych, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia lokalizacji/budynków, w których Zamawiający przewiduje instalację terminali płatniczych,
b) wymianę terminali płatniczych na nowe, w przypadku wymiany kas fiskalnych, które umożliwiałyby bezpośrednie połączenie z terminalami płatniczymi,
c) wymianę terminali na nowe, obsługujące nowoczesne rozwiązania w przypadku postępu technologicznego,
2. Kary umowne:
a) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
b) Wykonawca zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto
c) Zamawiający zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia brutto
• Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
d) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.

Po zmianie:
I. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w umowie w przypadku:
a) zmniejszenie lub zwiększenie ilości terminali płatniczych, w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia lokalizacji/budynków, w których Zamawiający przewiduje instalację terminali płatniczych,
b) wymianę terminali płatniczych na nowe, w przypadku wymiany kas fiskalnych, które umożliwiałyby bezpośrednie połączenie z terminalami płatniczymi,
c) wymianę terminali na nowe, obsługujące nowoczesne rozwiązania w przypadku postępu technologicznego,
2. Kary umowne:
a) Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy w formie kar umownych.
b) Wykonawca zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, które będzie odpowiadało złożonej przez Wykonawcę ofercie.
c) Zamawiający zapłaci karę:
• W przypadku odstąpienia lub rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, które będzie odpowiadało złożonej przez Wykonawcę ofercie.
• Kary umowne będą naliczane począwszy z pierwszym dniem po upływie terminów, od których są wymagalne.
d) Roszczenia o zapłatę należnych kar umownych nie będą pozbawiać Zamawiającego i Wykonawcy prawa żądania zapłaty odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość poniesionej szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary umownej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-11-29 10:00

Po zmianie:
2024-12-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-11-29 11:00

Po zmianie:
2024-12-04 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-12-28

Po zmianie:
2025-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.