eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórzecBudowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka Stany



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka Stany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3

1.5.2.) Miejscowość: Skórzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c27189-c210-47ed-8551-bb905d595fc7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka Stany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93c27189-c210-47ed-8551-bb905d595fc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka Stany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest objęte dofinansowaniem w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego „Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka – Stany” w formule zaprojektuj i wybuduj,
obejmująca zaprojektowanie i wykonanie zbiornika retencyjnego w m. Dąbrówka - Stany wraz z infrastrukturą towarzyszącą
m.in. rowami, przepustami i wylotem do zbiornika mająca na celu odwodnienie przyległych terenów oraz dróg gminnych.
2. Zakres zamówienia na projekt i wykonanie obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w PFU wraz z zapewnieniem nadzoru
autorskiego,
2) uzyskanie wszelkich uzgodnień i prawomocnych decyzji w zakresie projektowanych elementów wraz z uzyskaniem w
imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego, zgłoszenie wodnoprawnego, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia
zgodnie z prawem budowlanym oraz pozwolenia na użytkowanie albo zaświadczenia z Powiatowego Inspektoratu Nadzoru
Budowlanego w Siedlcach o niewniesieniu sprzeciwu do złożonego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych,
3) wykonanie zbiornika retencyjnego (retencyjno-rozsączającego) o powierzchni do 5000 m2, głębokości do 3 m,
powierzchni w dnie min. 1500 m2, głębokości retencyjnej min. 0,6 m, pojemności retencyjnej min. 988 m3, łagodne skarpy
1:2, profilowanie i darniowanie skarp, zebranie humusu do gruntu przepuszczalnego, zabezpieczenia stopy skarpy opaską z
kiszki faszynowej z kołkami, wykonanie oznakowania zbiornika, wykonanie wylotu rowu do zbiornika – 1 kpl;
4) wykonanie rowu o przekroju trapezowym, umocnienie dna i skarp, skarpy 1:1, głębokość zmienna od ~0,7 m do ~1,1 m,
szerokość dna 0,5 m - ~253 mb;
5) budowę przepustów wraz ze ściankami czołowymi min. DN600 6 mb - 2 szt. oraz min. DN600 9 mb – 1 szt.;
6) mechaniczne karczowanie zagajników gęstych oraz oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu z
wywiezieniem - ~3000 m2,
7) wykonanie wszelkich robót budowlanych i innych czynności zgodnie z celem inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia
zawartym w SWZ i PUF, a także opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową niezbędną do pełnej realizacji i
odbioru inwestycji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia w PFU nie został opisany przez wskazanie
znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do
uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w
jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań
odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze
informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania
równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń
niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w
tym kosztów wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań, zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy i
dokumentacji powykonawczej, Zamawiający proponuje przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAROL GŁOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018175

7.3.3) Ulica: Studzienki

7.3.4) Miejscowość: Modlnica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.