Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537975/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odbudowa i przebudowa stawu w Bródkach, gm. Lwówek” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 4414024 - centrala
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 4414024 - prosić o włączenie
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbudowa i przebudowa stawu w Bródkach, gm. Lwówek” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece65a2e-f646-4c64-947f-48e705ef202f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055740/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Odbudowa i przebudowa stawu w Bródkach, gm. Lwówek.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” na operacje typu „Zarządzanie zasobami wodnymi”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.00.2024.ZJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249286,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych poprzedzone przygotowaniem stosownej dokumentacji projektowej upoważniającej do wykonania robót budowlanych pn.: „Odbudowa i przebudowa
stawu w Bródkach, gm. Lwówek” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedną kompletną część – jedno zadanie związane z odbudową i przebudową istniejącego stawu zlokalizowanego na działce ewid. nr 224, obręb m. Bródki, gm. Lwówek, określone przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „PFU” sporządzonym na okoliczność wykonania przedmiotowych robót przez Usługi Projektowe Sławomir Kaczmarek Paproć 67B, 64-300 Nowy Tomyśl, służącym
do przygotowania oferty na wykonanie zadania wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”.
Program funkcjonalno-użytkowy „PFU” określa opis wymagań technicznych, materiałowych i funkcjonalnych dla przedmiotowego zamówienia i stanowi załącznik do przedmiotowej SWZ.
Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, oraz warunkami przyszłej umowy, wymaganiami podanymi w przywołanym wyżej Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju roboty:
1) Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania zadania,
2) Wykonanie pomiarów i badań;
3) Sporządzenie inwentaryzacji istniejących obiektów, w zakresie koniecznym do sporządzenia dokumentacji projektowej i wykonania robót;
4) Sporządzenie map do celów projektowych (Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych, która przekaże wybranemu do realizacji zamówienia Wykonawcy);
5) Wykonanie badań geologiczno-inżynierskich, sporządzenie dokumentacji geologicznej oraz ustalenie geotechnicz. warunków posadowienia obiektów budowlanych (jeżeli będą wymagane i niezbędne do realizacji zamówienia);
6) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów (w przypadku takiej potrzeby Zamawiający udzieli wybranemu do realizacji zamówienia Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w niezbędnym zakresie przed organami i służbami występującymi w realizacji niniejszego zamówienia);
7) Sporządzenie wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie robót w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017 r. (Dz. U. 2023 r., poz. 1487),
8) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów niezbędnych do „Zgłoszenia” właściwemu organowi robót z przedmiotu zamówienia, w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do „Zgłoszenia”, dla robót z przedmiotu zamówienia;
9) Sporządzenie dokumentacji projektowej;
10) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku takiej potrzeby);
11) Organizację i utrzymanie zaplecza Wykonawcy na placu budowy, wraz z wykonaniem koniecznych przyłączy i dojazdów, a po wykonaniu i zakończeniu wszystkich robót budowlanych uporządkowanie terenu i doprowadzenie do należytego stanu;
12) Dostawę niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów wraz z dostawą na teren budowy;
13) Wykonanie robót budowlanych na podstawie „Zgłoszenia”, dla robót niewymagających pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez Zamawiającego i poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;
14) Odwodnienie wykopów (w przypadku takiej potrzeby);
15) Obsługę geodezyjną robót, w tym sporządzenie operatu, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno-kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;
16) Zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta (w przypadku takiej potrzeby);
17) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych;
18) Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru gruntu, materiałów z rozbiórek, odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
19) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w przypadku takiej potrzeby);
20) Świadczenie usług gwarancyjnych, usunięcie wad i szkód, które zostaną zgłoszone przed upływem okresu gwarancji lub rękojmi.
Zamawiający wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań nie wymienionych w „PFU”, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych, lub inwestycyjnych, to Wykonawca musi je uznać za włączone do zakresu Zamówienia, a koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie w ryczałtowej Cenie Oferty.
Realizacja Zamówienia ma służyć odbudowie i przebudowie istniejącego stawu w celu zachowania jego funkcji i możliwości bezpiecznego użytkowania przez lokalne społeczeństwo i osoby odwiedzające miejscowość Bródki, z wykonaniem odcinka kanalizacji deszczowej z urządzeniem oczyszczającym wody deszczowe oraz wylotem zakończonym w skarpie stawu.
Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi (ale nie dłużej niż 60miesięcy) okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny oferty na wykonane roboty obejmujące wszystkie grupy i etapy robót z realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, oraz na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
2) Na zastosowane materiały i urządzenia techniczne wbudowane w przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji producentów, przekazując Zamawiającemu uzyskane od tych producentów dokumenty gwarancyjne na zastosowane materiały i urządzenia oraz zamontowany osprzęt.
3) Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
4) Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości i rękojmi został udzielony przez Wykonawcę od momentu zrealizowania całego, kompletnego przedmiotu zamówienia, termin gwarancji jakości i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wykonania wszystkich robót i przekazania całego, kompletnego i gotowego obiektu z przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
Pozostałe zapisy odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w rozdziale IV Przedmiot zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Karol Głowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852018175
7.3.3) Ulica: ul. Studzienki 22
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI LWÓWEK
więcej: przetargi LWÓWEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Wykonanie otworu studziennego nr VII na terenie gminnego ujęcia wody na dz. 322/3 w miejscowości Skrzebowa wraz z podłączeniem do Stacji Uzdatniania Wody w Raszkowie ul. Jarocińska
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Przebudowa ul. Wolności w Kątach Wrocławskich".
- Budowa placu zabaw oraz strefy sportu i rekreacji z podziałem na części.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.