Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531623/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń na pokoje biurowe, pomieszczenia magazynowe, składnice akt oraz ułożenie kostki brukowej na parkingu OR KRUS w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 12
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 759-34-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.krus.gov.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wybranych pomieszczeń na pokoje biurowe, pomieszczenia magazynowe, składnice akt oraz ułożenie kostki brukowej na parkingu OR KRUS w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef7a150-62fd-40c3-b9ca-26e48777e4b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238577/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja wybranych pomieszczeń na pokoje biurowe, pomieszczenia magazynowe, składnicę akt oraz ułożenie kostki brukowej na parkingu OR KRUS w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531623
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0800-OP.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń byłego barku pracowniczego na pokoje biurowe wraz z modernizacją wybranych pomieszczeń na pomieszczenia magazynowe, składnicę akt i pokoje biurowe oraz ułożenie kostki brukowej w celu zwiększenia liczby miejsc parkingowych w OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania:
1) modernizacja pomieszczeń byłego barku pracowniczego na pomieszczenia kancelarii. Pomieszczenia zlokalizowane na parterze budynku Oddziału Regionalnego we wschodnim skrzydle. Powierzchnia ok 86 m2. W pomieszczeniach znajduje się instalacja elektryczna oraz instalacja wodno-kanalizacyjna. W ramach zadania planuje się stworzenie sześciostanowiskowego pomieszczenia obsługi oraz pomieszczenia zaplecza technicznego. Ponadto planuje się wydzielenie pomieszczenia socjalnego dla pracowników oraz pomieszczenia WC (adaptacja istniejącego WC). Zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
2) modernizacja pomieszczeń obecnej kancelarii na pomieszczenia biurowe. Pomieszczenia zlokalizowane na parterze budynku Oddziału Regionalnego w zachodnim skrzydle od ulicy Wrońskiej. Powierzchnia ok 81,5 m2. W pomieszczeniach obecnej kancelarii Oddziału planuje się wydzielenie czterech pomieszczeń biurowych. Ponadto pomieszczenie nr 2 przylegające do obecnej kancelarii planuje się zaadaptować na pomieszczenie socjalne dla pracowników. Zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
3) modernizacja trzech pomieszczeń na parterze budynku na pomieszczenia biurowe:
a) adaptacja pomieszczenia nr 3 i 4 na pomieszczenie biurowe;
b) adaptacja poczekalni dla petentów (orzecznictwo lekarskie) na pomieszczenie biurowe;
c) utworzenie nowej poczekalni dla petentów wraz z przeniesieniem strefy dostępu;
Zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
4) modernizacja sześciu pomieszczeń w piwnicy budynku na pomieszczenia magazynowe i składnicę akt - zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną;
5) prace do wykonania na terenie wokół budynku Oddziału Regionalnego:
a) ułożenie kostki brukowej w celu zwiększenia liczby miejsc parkingowych:
- wzdłuż północnego ogrodzenia OR – w miejscach do tego możliwych;
- przy wjeździe na teren OR;
b) zmiana sposobu odprowadzania wód opadowych oraz wody z rynien na wschodniej ścianie budynku przy wyjściu ewakuacyjnym;
c) remont schodów zewnętrznych wraz z montażem nowej balustrady (schody do dawnego barku pracowniczego) wraz z przełożeniem kostki brukowej i zmiana sposobu odprowadzania wód opadowych oraz wody z rynien;
d) przeniesienie palarni dla pracowników OR w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z pracami brukarskimi.
Zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
3. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się min:
a) roboty demontażowe;
b) modernizacja pomieszczeń (montaż ścianek działowych z płyt g-k wraz z ich wygłuszeniem, szpachlowanie i malowanie farbami zmywalnymi);
c) przebudowa stolarki drzwiowej, sufitów, instalacji elektrycznych, systemów: alarmowego (SSWiN), WAN, sanitarnych, wentylacyjnych, osprzętu oświetleniowego;
d) prace brukarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1799999,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTAKT Konrad Dzieńkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7151338930
7.3.4) Miejscowość: Zemborzyce Dolne nr 52
7.3.5) Kod pocztowy: 20-515
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Koczale
- Remont budynku nr 17 Celestynów
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.