eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostaw pojazdu nieoznakowanego typu furgon 7 osobowego



Ogłoszenie z dnia 2025-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostaw pojazdu nieoznakowanego typu furgon 7 osobowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 47 841 47 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227182

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostaw pojazdu nieoznakowanego typu furgon 7 osobowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebdab89a-1d2e-4ab4-aee2-e988cd7a38f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00615515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142417/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.21 Dostawa pojazdów osobowych oznakowanych i nieoznakowanych, furgonów nieoznakowanych i lawety

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/95/25/JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu nieoznakowanego typu furgon 7-osobowego.
2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 34114200-1 radiowozy policyjne.
3. Pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2025 roku, wolny od wad technicznych i prawnych.
4. Wymagany jest pojazd kategorii M1, o nadwoziu zamkniętym, przystosowany do przewozu 7 osób (6 + kierowca).
5. Pojazd mający homologację wystawioną zgodnie z ustawą Systemy homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia oraz ustawą Prawo o ruchu drogowym.
6. Spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy
dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 r. poz. 1251 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ - „Specyfikacja techniczna”.
8. Wykonawca zapewni serwis Autoryzowanej Stacji Obsługi pojazdów na terenie miasta Łodzi.
9. Dostawa samochodu nastąpi do siedziby Wydziału Transportu w Łodzi, ul. Stokowska 21/25
w terminie wskazanym w załączniku nr 1 – Formularzu ofertowym, ale nie później niż do 30 grudnia 2025 roku, z uwagi na konieczność rozliczenia środków finansowych w bieżącym roku budżetowym.
10. Wykonawca w cenie uwzględni wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty związane przeglądem zerowym, transportem i dostawą.
11. Na etapie składania ofert Zamawiający wymaga wyciągu ze świadectwa zgodności WE
dla oferowanego pojazdu.
12. Zamawiający wymaga przedstawienia folderów oraz oficjalnych katalogów producenta/ importera pojazdu sporządzonych w języku polskim. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnienie wymagań określonych w punkcie 1.4 Specyfikacji technicznej dla pojazdu. Dane
te winny być wyróżnione w sposób przejrzysty i czytelny dla Zamawiającego.
13. W przypadku braku wymaganych danych w oficjalnych katalogach lub konfiguratorach Zamawiający dopuszcza oświadczenie własne producenta pojazdu lub Wykonawcy.
14. Na dostarczony pojazd Wykonawca zobowiązany będzie udzielić minimalnej gwarancji
bez limitu przebiegu kilometrów wynoszącej:
1) 36 miesięcy na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu,
2) 36 miesięcy na powłokę lakierniczą,
3) 36 miesięcy na perforację elementów nadwozia,
15. Szczegółowe warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5
do SWZ.
16. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114200-1 - Radiowozy policyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269815 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269815 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269815 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH ZDUNEK SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5832582015

7.3.3) Ulica: UL.MIAŁKI SZLAK 43/45

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269815 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.