Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00526931/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych nr 110355L i nr 110390L w m. Zawada.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 23 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych nr 110355L i nr 110390L w m. Zawada.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00466b1b-0712-4296-a7dd-56d00cd695fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059607/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa dróg gminnych nr 110355L i nr 110390L w m. Zawada
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3283820,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy dróg gminnych nr 110355L oraz nr 110390L zlokalizowanych w m. Zawada, w tym:
1. przebudowa drogi gminnej nr 110355L (odcinek od granicy z Gminą Szczebrzeszyn do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3214L),
2. przebudowa drogi gminnej nr 110390L (odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3214L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3215L),
3. przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 3214L z drogami gminnymi nr 110355L i 110390L oraz włączenie drogi gminnej nr 110390L do drogi powiatowej nr 3215L.
Miejsce realizacji inwestycji: miejscowość Zawada, obręb 0031 Zawada, Gmina Zamość.
Szczegółowy opis zadania:
Przebudowa dróg klasy L o nawierzchni asfaltowej długości ok. 1 426 m, z poszerzeniem do szerokości 5,50 m, poprzez wykonanie:
1) frezowanie nawierzchni,
2) wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
3) wykonanie warstwy wiążącej oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
4) na poszerzeniach drogi wykonanie podbudowy z kruszywa,
5) wykonanie obustronnych poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 0,75 m,
6) przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 3214L z drogami gminnymi nr 110355L i nr 110390L,
7) włączenie drogi gminnej nr 110390L do drogi powiatowej nr 3215L,
8) budowy, przebudowy zjazdów i wykonanie dojść do furtek z kostki brukowej betonowej,
9) wykonanie odwodnienia drogowego z wykonaniem studni chłonnych,
10) wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Lokalizacja dróg gminnych objętych zadaniem została przedstawiona na mapie stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania przetargowego - „Załącznik Nr 1 - Mapa z lokalizacją dróg gminnych nr 110355L i 110390L”.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 Ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2024 poz. 725 z późn. zm.)
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
Szczegółowy rodzaj robót budowlanych oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w skład której wchodzi:
1. Projekt zagospodarowania terenu,
2. Projekt budowlano-wykonawczy,
3. Szczegółowe specyfikacje techniczne,
4. Projekt stałej organizacji ruchu.
Przedmiary robót dołączono jako POMOCNICZE.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3283820,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4386148,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3283820,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 12/1
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3283820,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Utworzenie nowych 15 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Zamościu przy ul. Kamiennej 4
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż agregatu prądotwórczego, zbiornika paliwa a także utylizacja dotychczasowego zbiornika.
- Dostawa odczynników do badania przeciwciał Borrelia burgdorferi, innych patogenów i chorób autoimmunologicznych oraz testów do badań metodą western blot wraz z dzierżawą wyposażenia .
- Dostawa materiałów biurowych
- Przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej na osiedlu Zamoyskiego 8 przy pomarańczowym wieżowcu z tyłu marketu Biedronka
- Usługa naprawy quadów i motocykli w tym regeneracja wymontowanych podzespołów oraz usługa naprawy pojazdu sanitarnego 4-noszowego SCAM SM50 z 32WOG w zakresie 2 (dwóch) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.