Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457665/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00615502/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących
w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277897685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 55
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeromski.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.szkola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9637351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa ekogroszku dla Zespołu Szkół Ogólnokształcącychw Zawierciu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d7c1296-8894-44d6-8486-b4b2901dba93
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066558/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa ekogroszku na sezon zimowy 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0040/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu w sezonie grzewczym 2024/2025.
2. Zamawiający oświadcza, że nabywany węgiel kamienny będzie w 100% przeznaczony do celów opałowych.
3. Parametry opału stanowiącego przedmiot zamówienia:
Minimalna wartość opałowa: 28 MJ/k, Granulacja: 5-25 mm, Maksymalna zawartość popiołu: 10%, Maksymalna zawartość siarki: 1%, Maksymalna spiekalność: 20RI.
4. Zamówienie każdorazowo będzie obejmować transport i rozładunek opału – siłami Wykonawcy i na jego koszt.
5. Zakres zamówienia podstawowego wynosi 70 ton. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na opał i po wyczerpaniu zakresu ilościowego w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji polegającego na rozszerzeniu zamówienia podstawowego o dostawę 50 ton. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w terminie obowiązywania przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będzie zgodna z ceną jednostkową w ramach zamówienia podstawowego, wynikającą ze złożonej przez Wykonawcę oferty i przyjętą w postanowieniach przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania z tego uprawnienia w mniejszym zakresie.
6. Wykonawca będzie realizował poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia przy pomocy samochodu dostawczego o całkowitej masie (masa pojazdu wraz z dostarczanym opałem) nieprzekraczającej 15 ton. Niniejszy wymóg wynika z uwarunkowań dojazdu do przeznaczonego przez Zamawiającego miejsca składowania opału tj. kotłowni przy boisku szkolnym. Zaleca się aby pojazd dostawczy wyposażony był w mechaniczny system rozładunku HDS.
7. Zamówienia będą składane sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się, w ramach zamówienia podstawowego, około 6 (sześć) dostaw.
8. Zamawiający wymaga, aby opał dostarczany był w opakowaniach/workach po 20 kg lub 25 kg każdy, rozłożonych na paletach.
9. Wykonawca zapewni dostawę opału w opakowaniach/workach, które:
1/ umożliwią jego identyfikację zgodnie z dokumentem handlowym,
2/ nie będą wykazywać oznak naruszenia lub uszkodzenia,
3/ zabezpieczają opał przed zawilgoceniem,
4/będą posiadały nadrukowaną informację co najmniej o pochodzeniu opału, wadze pojedynczego opakowania/worka oraz parametrach jakościowych.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania wraz z każdą dostawą aktualnego świadectwa jakości w formie dokumentu potwierdzającego „za zgodność z oryginałem”.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli parametrów jakościowych dostaw poprzez zlecenie przeprowadzenia ekspertyzy w odpowiednim laboratorium lub placówce do tego uprawnionej.
12. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94279,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Węglopasz” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542500726
7.3.3) Ulica: Piątkowska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA WIELOBRANŻOWA ŁUKASZ MIERZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA WIELOBRANŻOWA ŁUKASZ MIERZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94279,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Modernizacja kotłowni wraz z montażem układu małej kogeneracji w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu zlokalizowanego przy ul. Miodowej 14
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu zawierciańskiego w sezonie 2025/2026"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego".
więcej: przetargi w Zawierciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.