Ogłoszenie z dnia 2025-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00546196/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZEŃ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA URZĄDZEŃ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59a4cda-d434-48db-b772-cd312f5b53af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00615268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.85.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413847,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 386911,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część I: Dostawa mobilnych zbiorników na wodę pitną o pojemności 7 000 litrów – 2 sztuki.Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 17113,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część II: Dostawa mobilnych zbiorników na wodę pitną o pojemności 100 000 litrów– 5 sztuk.Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 205083,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część III: Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody – 3 sztuki.Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 59040,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część IV: Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o dużej wydajności – 1 sztuka.Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część V: Dostawa urządzenia filtracyjnego do schronu – 1 sztuka.Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).
Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32980,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części I przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317267,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317267,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317267,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: Ordona nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317267,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158633,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158633,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158633,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141
7.3.3) Ulica: Ordona nr 2A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-237
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158633,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części V przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Dostawa samochodu osobowego klasy D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem prefabrykowanego żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności użytkowej 100 m3
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Centrum Nauki Kopernik - zamówienie z podziałem na 3 części.
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





