eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDOSTAWA URZĄDZEŃ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA URZĄDZEŃ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA URZĄDZEŃ W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b59a4cda-d434-48db-b772-cd312f5b53af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00615268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040822/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546196

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.85.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 413847,74 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 386911,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część I: Dostawa mobilnych zbiorników na wodę pitną o pojemności 7 000 litrów – 2 sztuki.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 17113,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część II: Dostawa mobilnych zbiorników na wodę pitną o pojemności 100 000 litrów– 5 sztuk.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 205083,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część III: Dostawa mobilnych stacji uzdatniania wody – 3 sztuki.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 59040,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część IV: Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o dużej wydajności – 1 sztuka.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń niezbędnych do ochrony ludności i obrony cywilnej - część V: Dostawa urządzenia filtracyjnego do schronu – 1 sztuka.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra (zwanego MPGK Sp. z o.o.).

Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć urządzenia o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na teren Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) przekazać przedstawicielowi Zamawiającego instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika, świadectwa/certyfikaty (jeżeli wymagane) i karty gwarancyjne w języku polskim.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32980,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części I przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317267,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317267,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317267,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona nr 2A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317267,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158633,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158633,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158633,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.3) Ulica: Ordona nr 2A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158633,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-23

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec faktu, iż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu w zakresie Części V przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. części zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie ww. części na podstawie art. 255 pkt 3) u.p.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.