Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528710/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00547028/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla MDK Witosa – zamówienie udzielane w 2 częściach” w ramach zadania pn.: „MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla MDK Witosa – zamówienie udzielane w 2 częściach” w ramach zadania pn.: „MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e585479-ef4f-4db5-913c-a9c530f802ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614953
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla MDK Witosa – zamówienie udzielane w 2 częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/37/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299318,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa wyposażenia cateringowegoDostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/ Użytkownika
- usunięcie opakowań związanych z dostawą
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru
2. Szczegółowy zakres prac określa:
- Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o zamówienie publiczne wynosił 36 miesięcy od dnia odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
4. Zaoferowane wyposażenie musi być wykonane z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowe i wolne od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222000-4 - Artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
39142000-9 - Meble ogrodowe
4.5.5.) Wartość części: 34683,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa wyposażenia meblowego do pomieszczeńZakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, stanowiącą załącznik do SWZ.
Dostawa i montaż, o których mowa powyżej obejmuje:
- transport i rozładunek
- rozpakowanie wyposażenia oraz wykonanie montażu
- montaż sprzętu AGD do zabudowy w aneksach kuchennych (lodówki, zmywarki, piekarnik, kuchenka mikrofalowa) zgodnie z projektem wyposażenia meblowego, dostarczonego przez Zamawiającego,
- ustawienie sprzętu/wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego/ Użytkownika
- usunięcie opakowań związanych z dostawą
- naprawienie ewentualnych szkód związanych z dostawą i montażem elementów wyposażenia przed zgłoszeniem zakończenia dostaw i odbioru
2. Szczegółowy zakres prac określa:
- Specyfikacja techniczna stanowiąca , załącznik nr 6b do SWZ – dla cz. II,
- Projekt - wyposażenie meblowe dla cz. II - stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji w odniesieniu do całości przedmiotu umowy o zamówienie publiczne wynosił 36 miesięcy od dnia odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
4. Zaoferowane wyposażenie musi być wykonane z materiałów o najwyższej jakości, fabrycznie nowe i wolne od wad. Wykonawca zobowiązuje się do jego dostarczenia z wszelkimi atestami, certyfikatami, zatwierdzeniami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: deklaracje zgodności producenta (WE), certyfikaty zgodności (certyfikat CE, aprobaty techniczne, atesty itp.) oraz z instrukcjami obsługi użytkowania w języku polskim i kartami gwarancyjnymi (jeśli są niezbędne do użytkowania) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39121200-8 - Stoły
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 264635,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 40 946,97 zł brutto (cz. I).
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2024 r. do godz. 8:00 do Zamawiającego wpłynęło 7 ofert:
2 Zaułek Dizajnu Marta Szlapa ul. Gliwicka 218e, 40-860 Katowice
NIP: 6272758317 cena netto: 69 360,00 zł, cena brutto: 85 312,80 zł
3 Tronus Polska Sp. z o.o ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa
NIP: 5272680141 cena netto: 319 331,00 zł, cena brutto: 392 777,13zł
4 TORO SP.Z.O.O. Breń 64a, 33-140 Lisia Góra NIP: 9930694183 cena netto: 70 300,00 zł cena brutto: 86 469,00 zł
5 ALTARE SPÓŁKA Z O.O. ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce
NIP: 6572982438 cena netto: 53 255,08 zł, cena brutto: 65 503,75 zł
6 Elmar Anna Karnas ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa
NIP: 8133069288 cena netto: 54 500,00 zł , cena brutto: 67 035,00 zł
7 W&w design Katarzyna Kaczmarczyk ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice
NIP: 9542279606 cena netto: 57 530,00 zł, cena brutto: 70 761,90 zł
8 ALDUO SPÓŁKA Z O.O. ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków NIP: 6772442557 cena netto: 88 700,00 zł, cena brutto: 109 101,00 zł
Wszystkie oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65503,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392777,13 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 325 501,32 zł brutto (cz. II).
W wyznaczonym terminie tj. do dnia 23.10.2024 r. do godz. 8:00 do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty:
1 IDURO Spółka Cywilna Łakomy Anna, Sajnóg Marek ul. Korczaka 95, 40-340 Katowice NIP: 6342329657 cena netto:439 500,00 zł, cena brutto: 540 585,00 zł
3 Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa NIP: 5272680141 cena netto: 297 111,00 zł, cena brutto: 365 446,53 zł
6 Elmar Anna Karnas ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa NIP: 8133069288 cena netto: 631 200,00 zł, cena brutto: 776 376,00 zł
9 GABI Sp. z o.o. ul. Kościuszki 9, 36-100 Kolbuszowa NIP: 8141688669 cena netto: 678 018,00 zł, cena brutto: 833 962,14 zł
Wszystkie oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365446,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833962,14 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Czyszczenie (mycie) i malowanie elewacji siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Przygotowanie i realizacja cyklu 5 seminariów
- Budowa mini boiska rekreacyjno-sportowego na Nowym Nikiszowcu w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie "zaprojektuj wybuduj" - postępowanie 2.
- "Druk materiałów promocyjnych z podziałem na części"
- Remont mieszkań X/2025
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z trudnościami rozwojowymi oraz ich rodzin adopcyjnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Samorządowego żłobka w Andrespolu
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.