eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BanieRealizacja Programu OL i OC w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skośna 6

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://banie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a4138d2-600e-4ab8-8456-7f7dbbef5a9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00614752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040866/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.3.2025.ADa

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Zakup i dostawa AED
a) AED - 2 szt.
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min. 24 miesiące
Półautomatyczny
Wybór energii zaprogramowany fabrycznie oraz możliwość konfigurowania przez użytkownika
Tryb pediatryczny, tryb dla dorosłych
Maksymalny czas ładowania: 12 sekund przy nowej baterii
Maksymalna przerwa przed defibrylacją: 8 sekund przy nowej baterii.
Automatyczne testy sprawdzające: pojemność, stan i termin przydatności baterii, podłączenie i termin przydatności elektrod, obwody EKG i ładowania/wyładowania, obwód elektryczny czujnika RKO i elektrod, obwód elektryczny modułu dźwiękowego.
System defibrylacji ocenia podłączenie elektrod i EKG pacjenta, aby ustalić czy defibrylacja jest konieczna.
Komunikaty głosowe w języku polskim.
Zabezpieczone obwody EKG.
Panel graficzny lub ekran LCD
Zapis i przechowywanie danych minimum 90 min. Zapis obejmuje EKG, pomiary impedancji, komunikaty defibrylatora i dane RKO.
Możliwość przesłania danych (transfer danych) bezpośrednio na komputer lub na nośnik USB.
Defibrylator z zainstalowaną baterią i zapasowy zestaw elektrod.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 9628,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 – Zakup i dostawa sprzętu oświetleniowego
a) MASZT OŚWIETLENIOWY – 8 szt.
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min. 24 miesiące
Wysokość min/max : 1800-3800 mm
Zasilanie 230V(220-265) 50Hz
Barwa światła - Biała zimna, 5500-6500K
Strumień świetlny 100lm/W (min.40 000lm)
Pobór mocy do 450W
Temperatura pracy - od -20 do +40 stopni C
Stopień ochrony - IP65
Długość przewodu zasilającego min.20m
Waga statyw plus głowica nie więcej jak 30kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 35545,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 – Zakup i dostawa zbiorników wody.
a) ZBIORNIK WODY KRYZYSOWY 13000L SKŁADANY - 2 szt.
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Pojemność zbiornika 13 000l
Wymiary zewnętrzne po sprawieniu 4x4x1
Wymiary po złożeniu : zbiornik składany w dwóch punktach 4x1x0,25, zbiornik składany w czterech punktach 2x1x0,60

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 15876,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 – Zakup i dostaw pompy pływającej.
a) POMPA PŁYWAJĄCA 2400L/M KRYZYSOWA – 2 szt.
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min. 24 miesiące
Pompa pływająca, samossąca, napędzana silnikiem spalinowym
Wydajność MAX. 2400 l/min przy podnoszeniu 1 m
Wysokość podnoszenia min. 12 m
Rodzaj silnika spalinowy, 4-suwowy, benzynowy, chłodzony powietrzem
Moc silnika min. 6,5 KM
Rozruch ręczny (linka) lub elektryczny
Rodzaj wirnika - Odporny na działanie zanieczyszczeń (np. tworzywo sztuczne, stal nierdzewna)
Wylot: nasada tłoczna min. 110 mm (typ Storz), króciec wyjściowy zabezpieczony siatką
Zanurzenie robocze - pompa umożliwiająca pracę bez dodatkowego kotwiczenia przy małym poziomie wody
Materiał konstrukcji odporny na korozję i działanie środków chemicznych np. PEHD, aluminium, stal nierdzewna
Pływalność urządzenie powinno utrzymywać się na powierzchni wody bez dodatkowego pontonu
Masa całkowita – max. 60 kg
Certyfikat CE
Instrukcja w języku polskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 17031,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5 – Zakup i dostawa motopompy szlamowej przewoźnej
a) MOTOPOMPA SZLAMOWA PRZEWOŹNA
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min. 24 miesiące
Typ pompy: motopompa samozasysająca, przewoźna, mobilna
Wydajność pompy: zbliżona do maksymalnej 250 m³/h przy maksymalnym ciśnieniu 2,3 bara
Wysokość podnoszenia min. 5m
Wysokość tłoczenia min. 20 m
Zdolność przytłaczania ciał stałych min. 40 mm
Rodzaj cieczy - woda czysta, zanieczyszczona, ścieki, woda deszczowa, woda z piaskiem i częściami stałymi
Silnik - Diesel, chłodzony cieczą, 4-suwowy, min. 18 kW~ 24KM, przystosowany do pracy ciągłej
Rozruch - elektryczny (rozrusznik + akumulator), możliwość awaryjnego uruchomienia ręcznego
Czas pracy bez tankowania 10 - 15 godzin
Zbiornik paliwa – min.60 l
Zabezpieczenia - czujnik temperatury, czujnik ciśnienia oleju, zabezpieczenie przeciążeniowe
Układ automatyki - system monitoringu parametrów pracy + wyświetlacz LCD, automatyczne odcięcie w awarii
Przyczepa transportowa - Homologowana, jednoosiowa, z dyszlem stałym i kołem podporowym, światła, hamulec najazdowy
Poziom hałasu max. 97dB(A)
Certyfikaty i normy: CE, deklaracja zgodności, zgodność z normami PN-EN,
Instrukcja w języku polskim
Kompletu dokumentów niezbędnych do jej rejestracji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 75884,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6 – Zakup i dostawa motopompy.
a) MOTOPOMPA
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min 24 miesiące
Motopompa pożarnicza lekka, przenośna (klasa M16/8 lub zbliżona)
Wydajność maksymalna: min. 1600 l/min przy 0,8 MPa (8 bar)
Wydajność przy 0,4 MPa: min. 1800–1900 l/min
Ciśnienie maksymalne: min. 0,9 MPa (9 bar)
Silnik: 2-cylindrowy, 2-suwowy, chłodzony wodą, benzynowy, moc min. 50 KM
Układ rozruchu: elektryczny (rozrusznik + akumulator) oraz awaryjny ręczny (linka)
Zasilanie: Benzyna bezołowiowa
Układ ssawny: automatyczny, napędzany próżniowo, max. 9 m zasysania w czasie do 30 s
Wlot / wylot: Wlot 110 mm (nasada B), wyloty 2x75 mm (nasady Storz)
Zbiornik paliwa: min. 20 l
Czas pracy na pełnym zbiorniku: min. 1 godzina przy 100% wydajności
Masa całkowita (gotowa do pracy) maks. 140 kg
Wymiary nie większe niż: 800 × 600 × 700 mm
Panel sterowania czytelny, z obrotomierzem, wskaźnikiem temperatury i ciśnienia
Certyfikaty i normy: CE, CNBOP lub równoważne; zgodność z normą PN-EN 14466
Dodatkowe wyposażenie:
- instrukcja obsługi PL, osłony termiczne i przeciwwilgociowe
- skrzynka z tworzywa sztucznego z narzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 41615,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część 7 – Zakup i dostawa agregatu 6-10 kW.
a) AGREGAT O MOCY 6-10 kW – 5szt.

Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min. 24 miesiące
Przenośny, trójfazowy, jednocylindrowy lub dwucylindrowy
Rodzaj napięcia: 400/230 V – 50 Hz
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa
Moc maksymalna: min. 14,5 kVA / 11,6 kW
Moc znamionowa (ciągła) min. 12,5 kVA / 10 kW
Stabilizacja napięcia AVR – cyfrowy regulator napięcia, THD ≤ 5%
Silnik: czterosuwowy, chłodzony powietrzem, min. 25 KM, z czujnikiem ciśnienia oleju
Rozruch: Ręczny i elektryczny (akumulator w zestawie)
Zbiornik paliwa min. 45 litrów
Czas pracy przy 75% obciążeni
Zużycie paliwa (75%) maks. 5 l/h
Poziom hałasu maks. 97 dB(A)
Gniazda wyjściowe: min. 1×400 V / 32 A, 2×230 V / 16 A
Zabezpieczenie przeciążeniowe, czujnik oleju, woltomierz, licznik motogodzin
Gotowość do współpracy z SZR: Tak – wbudowane przyłącze automatyki
Stopień ochrony / klasa izolacji: min. IP23 / klasa H
Wymiary max: 800×600×800 mm
Waga maks. 140 kg
Certyfikaty i zgodność CE, zgodność z dyrektywami: 2000/14/WE, 2014/30/UE, 2014/35/UE, 2006/42/WE
Norma Stage V
Dodatkowe wyposażenie:
- instrukcja obsługi PL, Tłumik z wyprowadzeniem spalin, uchwyty transportowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 67533,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8) Część 8 – Zakup i dostawa agregatu 13-15 KW.
a) AGREGAT O MOCY 13 – 15 kW- 2 szt.
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024, nowy
Gwarancja min 24 mc
Przenośny, trójfazowy agregat prądotwórczy
Napięcie wyjściowe; 400/230 V – 50 Hz
Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa
Moc maksymalna min. 15 kVA / 12 kW
Moc ciągła (znamionowa) min. 13 kVA / 10,5 kW
Stabilizacja napięcia: elektryczna – AVR cyfrowy, THD ≤ 5%
Silnik: czterosuwowy, benzynowy, min. 25 KM, chłodzony powietrzem
Rozruch: ręczny i elektryczny (z akumulatorem w zestawie)
Zbiornik paliwa min. 25 litrów
Czas pracy przy 75% obciążenia: min. 7–8 godzin
Poziom hałasu: max. 97 dB(A)
Stopień ochrony / klasa izolacji: min. IP23 / klasa H
Wyjścia prądowe (gniazda): min. 1×400 V / 32 A, 2×230 V / 16 A
Przyłącze automatyki (SZR): Wbudowane gniazdo współpracy z SZR
Wymiary max: 800×650×800 mm
Waga do 145 kg
Certyfikat i zgodność CE, zgodność z dyrektywami: 2014/35/UE, 2014/30/UE, 2000/14/WE, 2006/42/WE
Norma Stage V
Dodatkowe wyposażenie:
- licznik motogodzin, czujnik oleju, zabezpieczenie przeciążeniowe, tłumik spalin

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 55607,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9) Część 9 – Zakup i dostawa namiotów ekspresowych
a) Namiot ekspresowy 6×3 – 8 szt.
Sprzęt nowy
Wymiary po rozłożeniu 6,0 m × 3,0 m (± 5 cm tolerancji)
Wysokość całkowita (dachu) min. 3,0 m
Wysokość wejścia (światło wejścia) min. 2,0 m
Konstrukcja stelaża aluminiowa lub stalowa ocynkowana (profil min. 40×40 mm), składana, odporna na rdzę
Mechanizm rozkładania system ekspresowy (nożycowy, bez użycia narzędzi)
Zadaszenie (poszycie dachu) tkanina poliestrowa min. 300–600 g/m², PVC powlekana, trudnopalna i wodoodporna
Ściany boczne - min. 3 pełne ścianki boczne w zestawie (na rzepy lub zamki), materiał zgodny z dachem
Odporność na deszcz - min. 2000 mm słupa wody (klasa wodoodporności)
Odporność na wiatr - min. 50 km/h (z możliwością kotwienia do gruntu)
Mocowanie do podłoża w zestawie kotwy, liny napinające, obciążniki balastowe lub worki na piasek
Torba transportowa
Namiot oznakowany logo gminy oraz emblematem ochrony i obrony ludności, umieszczonymi w widocznych miejscach
Waga całkowita: 70-90 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 27830,89 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10) Część 10 – Zakup i dostawa agregatu na przyczepce
a) AGREGAT na przyczepce
Rok produkcji sprzętu nie starszy niż 2024 r., nowy
Gwarancja min 24 mc
Agregat przenośny z systemem mocowania do przyczepy
Typ agregatu: trójfazowy
Silnik 4-suwowy
Rozruch elektryczny
Moc minimalna 36kVA nominalnie, 38 kVA maksymalnie
Rodzaj paliwa: diesel
Zbiornik na paliwo: co najmniej 90 l
Waga urządzenia: nie przekraczająca 1000 kg
Ilość gniazd 1-fazowych: co najmniej 1 szt.
Ilość gniazd 3-fazowych: co najmniej 1 szt.
Napięcie zasilania: 23/400 V
Agregat wyposażony w cyfrowy sterownik
Urządzenie posiadające awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa
Urządzenie posiadające tłumik i obudowę wyciszone
Rozruch silnika elektryczny
Regulacja obrotów silnika mechaniczna
Certyfikaty i zgodność CE, zgodność z dyrektywami: 2000/14/WE, 2014/30/UE, 2014/35/UE, 2006/42/WE
Norma Stage V
Przyczepa transportowa - Homologowana jedno osiowa lub dwu osiowa typu platforma na której można zamontować agregat
Przyczepa posiadająca 4 podpory
Przyczepa posiadająca oś hamowaną
Konstrukcja przyczepy ocynkowana
Maksymalne obciążenie dostosowane do wagi agregatu
Kompletu dokumentów niezbędnych do jej rejestracji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 39139,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7344 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7344 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7344 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HS Medical Poland Anna Jany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342498986

7.3.3) Ulica: Fabryczna 45

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-110

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7344 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.