eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa urządzeń komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2025-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń komputerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d1f8a0c-86fc-4ca2-8ba5-ba3542f1f009

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń komputerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1f8a0c-86fc-4ca2-8ba5-ba3542f1f009

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00614714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 DOSTAWA NOWYCH KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH

1.2.8 DOSTAWA UŻYWANYCH KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH

1.2.13 DOSTAWA URZĄDZEŃ SERWEROWYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542254

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.37.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 312701,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Dostawa nowych komputerów przenośnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu. Dostawa obejmuje w szczególności 14 sztuk komputerów przenośnych – laptopów. Pełna specyfikacja oraz ilości zawarte są w OPZ dla części 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Część 1 - Załącznik nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – Załącznik nr 2A do SWZ odpowiednio dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 94872,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Dostawa używanych komputerów przenośnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu. Dostawa obejmuje w szczególności 25 sztuk używanych komputerów przenośnych – laptopów – w zamówieniu podstawowym oraz 87 sztuk w zamówieniu objętym prawem opcji. Pełna specyfikacja oraz ilości zawarte są w OPZ dla części 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Część 2 - Załącznik nr 1B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – Załącznik nr 2B do SWZ odpowiednio dla części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 127739,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Dostawa urządzeń serwerowych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu serwerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu. Dostawa obejmuje w szczególności podzespoły infrastruktury serwerowej – 4 serwery kasetowe. Pełna specyfikacja oraz ilości zawarte są w OPZ dla części 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Część 3 - Załącznik nr 1C do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – Załącznik nr 2C do SWZ odpowiednio dla części 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 90089,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137191,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137191,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137191,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJP Technology sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6772518792; REGON: 540380332

7.3.3) Ulica: Leopolda Staffa

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-069

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137191,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert upłynął w dniu 28.11.2025 r. o godz. 08:00. Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla części 2.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1) w związku z art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia dla części 2 stało się konieczne i jest uzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Termin składania ofert upłynął w dniu 28.11.2025 r. o godz. 08:00. Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla części 3.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 1) w związku z art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia dla części 3 stało się konieczne i jest uzasadnione.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dot. Sekcja VIII (dla części 1) pkt. 8.3.) Ogłoszenia
"§ 2 Umowy
TERMIN WYKONANIA UMOWY
1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień zawarcia umowy.
2. Strony ustalają, że przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy, zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (zgodnie z treścią oferty Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy)."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.