Ogłoszenie z dnia 2025-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00460967/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
- 2025/BZP 00476353/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zielony Cieszanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieszanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cieszanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88919ce7-1586-40e0-9ebd-fd32793dac231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zielony Cieszanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88919ce7-1586-40e0-9ebd-fd32793dac23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00614304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032359/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Projekt Zielony Cieszanów – zagospodarowanie terenu w celu zwiększenia powierzchni biologicznie czynnej przy Miejskiej Bibliotece Publicznej, CKIS i ul. Rynek w Cieszanowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiMK.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót
budowlanych w ramach zadania pn.: „Zielony Cieszanów” obejmujących wykonanie:
prac przy Gminnej Bibliotece Publicznej (Bioróżnorodny skwer przy Bibliotece Gminnej)
prac przy Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie – ogrody wertykalne;
Pasów zieleni w obrębie rynku.
Zadanie obejmuje:
1) Opracowanie niezbędnej dokumentacji i uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń koniecznych od realizacji
niżej wymienionych inwestycji,
2) Wykonanie instalacji wodociągowych i wodno-kanalizacyjnych – wody szarej
z ponownym wykorzystaniem dla zasilania ogrodów wertykalnych,
3) Wykonanie zazielenienia obszarów i zwiększanie powierzchni biologicznie czynnych w mieście (Projektowanie i
wykonanie instalacji do zbierania
i wykorzystania wód opadowych i roztopowych, budowa zbiorników retencyjnych naziemnych i podziemnych na wody opadowe i roztopowe, ogrodów deszczowych i terenów zielonych, zielonych zadaszeń dla miejsc parkingowych,
projektowanie
i instalację zielonych ścian).
Działki przeznczone do zainwestowania stanowią tereny przyległe do:
- Gminnej Biblioteki Publicznej, dz.nr 2250/1, 2249,
- Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie, dz. nr 2256/8
- Pasy zieleni w obrębie Rynku, dz.nr 1781, 1780, 3603/5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ,
- PFU – załącznik nr 7 do SWZ
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku postępowania stwierdzono, że dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia,w szczególności Program Funkcjonalno-Użytkowy, zawiera istotną wadę polegającą na błędnym określeniu powierzchni zielonych ścian objętej zakresem zamówienia. W PFU wskazano wartość 320 m², podczas gdy prawidłowa wartość, wynikająca faktycznego zakresu potrzeb Zamawiającego jest znacznie większa.
Błąd ten ma charakter istotny, gdyż wpływa na sposób kalkulacji ceny przez wykonawców,
a także na zakres i koszt realizacji zamówienia. Prawidłowe określenie ilości robót jest kluczowe dla przygotowania ważnych i porównywalnych ofert oraz zachowania zasady uczciwej konkurencji.
Wada ta została ujawniona po otwarciu ofert i nie może zostać usunięta bez istotnej zmiany treści dokumentacji, która prowadziłaby do konieczności modyfikacji zakresu zamówienia
w sposób wpływający na warunki udziału wykonawców oraz treść składanych ofert.
W związku z powyższym Zamawiający stwierdza, że dalsze prowadzenie postępowania jest niemożliwe, ponieważ dokumentacja zawiera wadę uniemożliwiającą zawarcie umowy zgodnej z przepisami prawa oraz z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Problem nie może zostać usunięty w trybie wyjaśnień ani modyfikacji bez naruszenia zasad postępowania oraz konieczności znaczącej zmiany jego warunków.
W konsekwencji Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





