Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją zieleni OIP oddział w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marcelińska 90
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-324
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61/6284000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be447c35-9bb7-46ed-bd6b-84115d6a00511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania prawa pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją zieleni OIP oddział w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be447c35-9bb7-46ed-bd6b-84115d6a0051
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117364/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń siedziby Okręgowego Inspektoratu w Poznaniu i pomieszczeń oddziału OIP w Koninie oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją zieleni w oddziale OIP w Ostrowie Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ-POR-A.213.3.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57556,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym jest świadczenie usługi sprzątania terenów zewnętrznych wraz z pielęgnacją zieleni wokół budynku OIP Oddział w Ostrowie Wielkopolskim. Termin wykonania usługi sprzątania terenu zewnętrznego przez 12 miesięcy począwszy od 18 listopada 2024 r. do 17 listopada 2025 r., oraz realizacja pielęgnacji zieleni wokół budynku przez 9 miesięcy w okresie od 18 listopada 2024 r. do 17 listopada 2025 r., z wyłączeniem miesięcy grudzień-styczeń-luty. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia - siedziba Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu oddział w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 29, 63-400 Ostrów Wlkp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Lewandowski P.W JALMAX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180049145
7.3.3) Ulica: Chopina 20/22
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Lewandowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "JALMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-18 do 2025-11-17INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i wykonanie systemu automatyzacji miejsc parkingowych w kampusie Kolegium Cieszkowskich - drugi etap inwestycji ,,Przebudowa dróg Kampus Cieszkowskich"
- AD/ZP/73/2025 dostawa 2200 licencji na oprogramowanie zabezpieczające na okres 3 lat dla Politechniki Poznańskiej
- Remont balkonu od strony ul. Kościuszki w gmachu Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Wymiana nawierzchni chodnika w ul. Gajowej w Poznaniu - na odcinku od ul. Zwierzynieckiej do ul. Sienkiewicza
- Naprawa drewnianego ciągu komunikacyjnego (kładki komunikacyjnej) znajdującej się na torfowisku na terenie stacji badawczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Rzecinie
- Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Świadczenie usługi w postaci utrzymania czystości w Ośrodku Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o.
- Świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w sezonie zimowym: 2025/2026
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie gmin: Kunice, Legnickie Pole, Miłkowice
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie powiatu toruńskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie inwazyjnych gatunków obcych II- rdestowca sachalińskiego, nawłoci późnej i kanadyjskiej oraz rudbekii nagiej na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego w 2025 r.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.