eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej do magazynu 13 Wojskowego Oddziału w Grudziądzu- 102/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej do magazynu
13 Wojskowego Oddziału w Grudziądzu- 102/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000930

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów branży budowlanej i elektrycznej do magazynu
13 Wojskowego Oddziału w Grudziądzu- 102/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a90225a2-a7ae-436c-971d-f3db6f198679

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 102/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1:
dostawa materiałów branży budowlanej do magazynu 13 Wojskowego Oddziału w Grudziądzu
Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału: ul. A. Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz
Przedmiot zamówienia: farba podkładowa, akrylowa, kolor biały 30l; farba wodoro-rozcieńczalna, akrylowo-kompozytowa, do ścian i sufitów, antypleśniowa i grzybobójcza, kolor biały 40l; fuga epoksydowa bakterio i grzybostatyczna, nienasiąkliwa, plamoodporna, podwyższona odporność na agresję chemiczną, grupa kolorystyczna beżowa.85kg; klej do gresu i płytek ceramicznych, wysokoelastyczny, odporny na odkształcenia i obciążenia termiczne oraz ciągłe odziaływanie wody.3000kg; kształtka cokołowa ceramiczna 10x20, wyoblona do wewnątrz, szkliwiona, grupa kolorystyczna beżowa 560szt.; narożnik wewnętrzny uszczelniający do hydroizolacji szer.12cm.-15szt.; narożnik zewnętrzny uszczelniający szer.12cm - 16szt; odwodnienie liniowe z syfonem umieszczonym centralnie, stal nierdzewna AISI 304, 30x200 cm, do posadzek z płytkami, ruszt antypoślizgowy 7szt.; odwodnienie liniowe z syfonem umieszczonym centralnie, stal nierdzewna AISI 304, 30x300, do posadzek z płytek, ruszt antypoślizgowy.5szt.; odwodnienie punktowe jednoczęściowe 30x30 cm z syfonem, stal nierdzewna AISI 304, kratka antypoślizgowa, do posadzek
z płytek.1szt.; płytki gresowe 60x60x8 gat.1, nieszkliwione, gładkie, matowe, odporność na plamienie kl.5, odporność na działanie środków chemicznych kl.a, ścieralność pei5, antypoślizgowość r12, grupa kolorystyczna beżowa.230m²; rura c-pcv 110 do transportu wody gorącej. 50mb; taśma piankowa szer. 15 cm, gr.10 mm -130mb; taśma uszczelniająca do hydroizolacji szer. 12 cm, rdzeń taśmy odporny na środowisko zasadowe.150mb; zaprawa uszczelniająca, 2-składnikowa, elastyczna do hydroizolacji posadzek op. do 25kg -1400kg
Termin realizacji: jednorazowa dostawa w terminie do 21 dnia kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Wymagany minimalny termin przydatności do użycia w zakresie materiałów branży budowlanej – dotyczy pozycji asortymentowej numer: 1, 2, 3, 4, 15, jest następujący:
a) na materiały sypkie wymagany okres przydatności: nie krótszy niż 3-miesiące licząc od daty protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego,
b) na pozostałe materiały tj.: farby, farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe, lakiery, impregnaty, rozpuszczalniki, silikony, lepiki, kleje: nie krótszy niż 9-miesięcy licząc od daty protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego,
Wymagany termin gwarancji na dostarczone materiały branży budowlanej – pozycje asortymentowe numer 1 i nr 2: 9-miesięczna gwarancja jakości liczona od daty protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
Produkty muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny
z wymogami normy PN-EN ISO 9001.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24910000-6 - Kleje

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111000-1 - Materiały budowlane

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44113200-7 - Płytki

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44190000-8 - Różne materiały budowlane

44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe

44810000-1 - Farby

4.5.5.) Wartość części: 112710,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2:
dostawa materiałów branży elektrycznej do magazynu 13 Wojskowego Oddziału w Grudziądzu
Miejsce dostawy: magazyn 13 Wojskowego Oddziału: ul. A. Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz
Przedmiot zamówienia: gniazdo podwójne n/t 16/250 2p+z hermetyczne 20szt.; gniazdo pojedyncze n/t 16/250 2p+z hermetyczne 10szt.; gniazdo siłowe stałe IP44 16A 5P 400V - 8szt.; gniazdo siłowe stałe IP44 32A 5P 400V 6szt.; gniazdo siłowe stałe IP44 63A 5P 400V 5szt.; kołek rozporowy 6x28MM z wkrętem i przerwą u szczytu 400 szt.; kołek rozporowy 8x35MM z wkrętem i przerwą u szczytu400szt.; oprawa hermetyczna na świetlówkę LED 2x120cm IP65 21szt; oprawa hermetyczna na świetlówkę LED 2x120cm IP65 z modułem awaryjnym 8szt; przewód LGY 35 mm2 czarny 20mb; przewód YDY 5x10mm2 300mb; przewód LGY 35 mm2 niebieski 10mb; przewód YDY 4x1,5mm2 300 mb; przewód YDY 5x2,5mm2 250mb; przewód YDY 5x4mm2 100mb; przewód YDY 5x6mm2 200mb; przewód YDYp 3x1,5mm2 200mb; przewód YDYp 3x2,5mm2 400mb; puszka hermetyczna n/t 88x88x40 -50szt.; rozdzielnica elektryczna n/t 4x12 - 48 modułowa - 1szt.; rozdzielnica elektryczna p/t 4x12 - 48 modułowa 2szt.; rozłącznik wyłącznik mocy 3P 160A - 2szt.; rura elektroinstalacyjna RL-28 3m - 100szt; rura elektroinstalacyjna RL-32 3m - 100szt; rura elektroinstalacyjna RL-40 3m - 100szt; szyna łączeniowa grzebieniowa 3F 3x63A 18M - 12szt; uchwyt U-28 - 100szt.; uchwyt U-32 - 100szt.; uchwyt U-40 - 100szt.; wahadłowy rozdzielacz prądu 3szt; wyłącznik n/t pojedynczy IP44 - 10szt; wyłącznik nadprądowy B16 1-biegunowy 4szt; wyłącznik nadprądowy B20 1-biegunowy 5szt; wyłącznik nadprądowy B25 1-biegunowy 3szt; wyłącznik nadprądowy B25 3P - 10szt.; wyłącznik nadprądowy B32 3P -6szt.; wyłącznik nadprądowy B40 3P - 5szt.; wyłącznik nadprądowy B63 3P - 6szt.; wyłącznik różnicowo-prądowy 63A-30mA P304 4P -5szt.; złączka elektroinstalacyjna elastyczna ZCLF-28 - 100szt; złączka elektroinstalacyjna elastyczna ZCLF-32 -100szt.; złączka elektroinstalacyjna elastyczna ZCLF-40 - 100szt.
Termin realizacji: jednorazowa dostawa w terminie do 21 dnia kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
Wymagany termin gwarancji na dostarczone materiały branży budowlanej – wszystkie pozycje asortymentowe wchodzące w skład zadania nr 2: 12-miesięczna gwarancja jakości liczona od daty protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
Produkty muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny
z wymogami normy PN-EN ISO 9001.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31224100-3 - Wtyki i gniazda

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31211310-4 - Wyłączniki

31213100-3 - Rozdzielnie

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

44167000-8 - Różny osprzęt do przewodów

4.5.5.) Wartość części: 44123,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148812,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148812,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148812,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "METALZBYT-HURT" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148812,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29141,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32320,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29141,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. OLMAG Krzysztof Bartnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9580035125

7.3.3) Ulica: Dobrzewino, ul. Wejherowska 3

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29141,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.