Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522006/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7931a57-87f7-47fe-b970-3fa73466b18d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233480/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305118,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 1 Komputery (przenośne, PC)1) Zakres:
1. Komputer przenośny typu Laptop wariant 1 - (6 szt.)
2. Komputer przenośny typu Laptop wariant 2 - (10 szt.)
3. Zestaw komputerowy typu PC wariant 1- (5 szt.)
4. Zestaw komputerowy typu PC wariant 2- (5 szt.)
5. Zestaw komputerowy typu PC wariant 3 - (1 szt.)
2) Wymagania szczegółowe - opis techniczny wymaganych urządzeń zawierają załączniki 3A do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” – druk częściowo do wypełnienia dla wykonawcy.
3) Szczegółowy opis zamówienia oraz zapisy dotyczące równoważności zawarto w SWZ i załącznikach do niej.
4) Termin realizacji : zgodnie ze złożoną ofertą – termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegółowy opis zawarto w Rozdz. XX SWZ)
W zakresie części 1 – do 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 187898,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 2: Komputer przenośny typu MacBook, wariant 11) Zakres:
1. Komputer przenośny typu MacBook wariant 1 - (1 szt.)
2) Wymagania szczegółowe - opis techniczny wymaganych urządzeń zawierają załączniki 3B do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” – druk częściowo do wypełnienia dla wykonawcy.
3) Szczegółowy opis zamówienia oraz zapisy dotyczące równoważności zawarto w SWZ i załącznikach do niej.
4) Termin realizacji : zgodnie ze złożoną ofertą – termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegółowy opis zawarto w Rozdz. XX SWZ)
W zakresie części 2 – do 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 7598,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 3 Komputer przenośny typu MacBook, wariant 21) Zakres:
1. Komputer przenośny typu MacBook wariant 2 - (1 szt.)
2) Wymagania szczegółowe - opis techniczny wymaganych urządzeń zawierają załączniki 3C do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” – druk częściowo do wypełnienia dla wykonawcy.
3) Szczegółowy opis zamówienia oraz zapisy dotyczące równoważności zawarto w SWZ i załącznikach do niej.
4) Termin realizacji : zgodnie ze złożoną ofertą – termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegółowy opis zawarto w Rozdz. XX SWZ)
W zakresie części 3 – do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 23060,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa: Część 4 Urządzenia drukujące1) Zakres:
1. Drukarka laserowa monochromatyczna - (11 szt.)
2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - (2 szt.)
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor - (3 szt.)
4. Drukarka mobilna atramentowa - (1szt.)
2) Wymagania szczegółowe - opis techniczny wymaganych urządzeń zawierają załączniki 3Ddo SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” – druk częściowo do wypełnienia dla wykonawcy.
3) Szczegółowy opis zamówienia oraz zapisy dotyczące równoważności zawarto w SWZ i załącznikach do niej.
4) Termin realizacji : zgodnie ze złożoną ofertą – termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegółowy opis zawarto w Rozdz. XX SWZ)
W zakresie części 4 – do 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232110-8 - Drukarki laserowe
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.5.) Wartość części: 86560,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220114,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251688,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229810,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech Spółka Jawna, Zdzisław Pająk Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610023173
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229810,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9696,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11389,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9696,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZyCom Polska Sp. 1 o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012772710
7.3.3) Ulica: Puszczyka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9696,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24644,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27662,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24644,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVMK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524909880
7.3.3) Ulica: Bóżnicza 15/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-751
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24644,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103504,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107383,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103504,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Komputerowy Infostil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210007123
7.3.3) Ulica: Kombatantów 2
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK KOMPUTEROWY "INFOSTIL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK KOMPUTEROWY "INFOSTIL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103504,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zielona ściana na ul. Dworcowej - BUDŻET OBYWATELSKI
- Zakup jednego samochodu osobowego o napędzie spalinowo- elektrycznym na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wielkopolskim w ramach WFOŚiGW w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu, odczynników i wyposażenie laboratoryjne na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu - kierunek analityka medyczna Akademii im. Jakuba z Paradyża z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim
- Dostawa samochodu typu SUV. dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- Doposażenie i przebudowa placów zabaw w Żłobkach Miejskich nr 1, 2 i 4 w ramach zadania wynikającego z Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu archiwizacji PACS wraz z niezbędną infrastrukturą
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.17.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup 200 zestawów komputerowych dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Goworowo"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkoli Miejskich w Grajewie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń skanujących i drukujących
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.