Ogłoszenie z dnia 2025-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476005/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
- 2025/BZP 00495971/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00507414/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
230000.271.10.2025-ZAPIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Konsulatu Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_olsztyn@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zus.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
230000.271.10.2025-ZAPIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c23d0c4-4854-4578-90e9-74c6c602c282
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00611635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574096/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup badań profilaktycznych, Badań mammograficznych oraz badań gruczołu krokowego PSA całkowite dla pracowników ZUS O/Olsztyn i podległych TJO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 230000.271.10.2025-ZAPIII
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597301,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badan profilaktycznych medycyny pracy na terenie miasta Olsztyna.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 437266,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badan profilaktycznych medycyny pracy na terenie miasta Ełku4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 95395,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie wykonywania badan profilaktycznych medycyny pracy na terenie miasta Giżycka4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
4.5.5.) Wartość części: 64639,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395699,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392960045
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu albo żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług sterylizacyjnych na rzecz Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Świadczenie usług medycznych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki.
- Usługa z zakresu medycyny pracy dla pracowników i żołnierzy z garnizonu Lębork w 2026 r.
- Usługi pielęgniarskie świadczone w miejscu zamieszkania chorego pozostającego pod opieką hospicjum domowego;
- Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





