eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa sprzętu komputerowego III



Ogłoszenie z dnia 2024-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978e3ebe-5534-4982-b058-6e8f008792ab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo - badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978e3ebe-5534-4982-b058-6e8f008792ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1 617/2024 Dostawa sprzętu komputerowego III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dysku twardego 24 TB 8 sztuk)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 13254,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu komputerowego (2 zestawy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 23747,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 11544,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4486,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5543,09 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 9688,62 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 3942,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa, monitora, akcesoriów i oprogramowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 7806,50 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa z akcesoriami, monitora, oprogramowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 8786,18 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa i monitora

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6005,70 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu komputerowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 2448,34 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa laptopa z oprogramowaniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.


Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.