Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00585900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978e3ebe-5534-4982-b058-6e8f008792ab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978e3ebe-5534-4982-b058-6e8f008792ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1 617/2024 Dostawa sprzętu komputerowego III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysku twardego 24 TB 8 sztuk)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 13254,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu komputerowego (2 zestawy)4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 23747,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 11544,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4486,18 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5543,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa z akcesoriami i oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 9688,62 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3942,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa, monitora, akcesoriów i oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 7806,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa z akcesoriami, monitora, oprogramowania4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8786,18 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa i monitora4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6005,70 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu komputerowego4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 2448,34 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa z oprogramowaniem4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20.11.2024 r. o godz. 9.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Miejscem składania ofert była Platforma e-Zamówienia. Przed upływem tego terminu, Zamawiający powziął informację od Wykonawcy AVMK Sp. z o. o. o braku możliwości złożenia oferty. Następnie Wykonawca AVMK zgłosił problem na Platformę-e- Zamówienia -w załączeniu otrzymane potwierdzenie zgłoszenia nr 86917.
Zgodnie z Informacją o złożonych wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertach pobraną ze strony e-Zamówienia, w terminie składania ofert złożona została 1 oferta (w załączeniu zrzut z ekranu, potwierdzający złożenie oferty przez FHU Intersell Waldemar Płonka). Po odszyfrowaniu pliku z ofertą, okazało się, że skompresowany plik jest pusty - w załączeniu „Raport z przebiegu otwarcia ofert.
Zamawiający zwrócił się do Zespołu Platformy e-Zamówienia z prośbą o rozwiązanie problemu. W odpowiedzi, Zamawiający otrzymał informację o awariach systemowych na Platformie e- Zamówienia: 1) pierwsza, polegająca na trudności dotyczącej prawidłowego otwarcia oferty (pobrany plik nie zawiera żadnych informacji), 2) druga, związana z uniemożliwieniem złożenia ofert (brak klucza dziennego Platformy dla bieżącego dnia) - w załączeniu e-mail z informacjami o awariach.
Przez awarię Platformy e-Zamówienia Wykonawca nie mógł złożyć oferty, a brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza, powoduje obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów IT
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 11 w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.