eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUSŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ UCMMiT



Ogłoszenie z dnia 2025-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ UCMMiT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227859

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ UCMMiT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be33ffaa-a220-4b5d-9073-3ff5130a3d86

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00611185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.25.2025.TP-fn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sprzątania i dezynfekcji pomieszczeń Przychodni Medycyny Podróży, Chorób Tropikalnych i Medycyny Pracy UCMMiT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami: CZĘŚĆ I:
1) Wzór rejestru dekontaminacji pomieszczeń.
2) Strefy higieny
3) Utrzymanie czystości w UCMMiT
4) Instrukcja BHP dla Wykonawców
5) Informator BHP dla Wykonawców
Miejscem usługi jest siedziba Zamawiającego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.5.) Wartość części: 152520 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
realizację usługi sprzątania pomieszczeń biurowych administracji UCMMiT
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami: CZĘŚĆ II:
1) Oferta
2) Wykaz pomieszczeń
3) Instrukcja BHP dla Wykonawców
4) Informator BHP dla Wykonawców
7. Miejscem usługi jest siedziba Zamawiającego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 41328 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty Wykonawcy: Konsorcjum firm: Lider: Security&Cleaning System Sp. z o.o., Członek: Security&Cleaning System Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą we Wrocławiu 50-363 przy Placu Grunwaldzkim 12-14 w kwocie 238 374,00,00 złotych przewyższa kwotę
152 520,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części I.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Wykonawcy: FUDEKO S.A. z siedzibą w Gdyni 81-549 przy ul. Spokojnej 4 w kwocie 74 904,79 złotych przewyższa kwotę 41 328,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części II.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.