Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży specjalnej i obuwia specjalnego dla funkcjonariuszy Policji (26 zadań częściowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56e0c777-cc39-4347-9dec-a983d681ced81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży specjalnej i obuwia specjalnego dla funkcjonariuszy Policji (26 zadań częściowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e0c777-cc39-4347-9dec-a983d681ced8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245549/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa odzieży specjalnej i obuwia specjalnego na potrzeby funkcjonariuszy skierowanych do działań związanych z wydarzeniami na Ukrainie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/41/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek odblaskowych z napisem POLICJA na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/1 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 33560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasów skórzanych dla funkcjonariuszy ruchu drogowego na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/2 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa naramiennych opasek odblaskowych z napisem POLICJA na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/3 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 8109,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek białych przeznaczonych do kierowania ruchem na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/4 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13004,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców białych na czapkę na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/5 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 8126,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kasków rowerowych z napisem POLICJA na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/6 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13414,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek polo z napisem POLICJA w kolorze białym na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/7 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 28385,29 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodenek krótkich z napisem POLICJA w kolorze granatowym na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/8 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 22525,18 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonów suchych do pracy na wodzie / działań na wodzie na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/9 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek asekuracyjnych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/10 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 13268,29 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic neoprenowych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/11 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 701,22 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów neoprenowych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/12 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 1129,80 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kasków ochronnych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/13 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 1422,76 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów gumowych do bioder (wodery) na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/14 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 2674,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań żeglarskich - sztormiak na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/15 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 9512,20 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów ABC na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/16 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 7769,59 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów sportowych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/17 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 34707,31 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa strojów ratowniczych z oznaczeniami na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/18 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 14551,22 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów taktycznych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/19 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18832000-0 - Obuwie specjalne
4.5.5.) Wartość części: 6974,80 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kominiarek na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/20 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 3147,71 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa śpiworów na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/21 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2926,82 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic taktycznych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/22 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bluz i spodni dresowych na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/23 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 2621,95 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek męskich typu szwedka na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/24 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 804,88 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny polarowej na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/25 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 97,56 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży taktycznej na potrzeby funkcjonariuszy Policji skierowanych do działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób, o których mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 167 ze zm.).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 2/26 do SWZ oraz Projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 699,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003360325
7.3.3) Ulica: CZAJKÓW 10
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Galanterii Skórzanej "Stefania" A. Talbierz Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250544500
7.3.3) Ulica: Będzińska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GALANTERII SKÓRZANEJ "STEFANIA" A.TALBIERZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8808 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8808 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003360325
7.3.3) Ulica: CZAJKÓW 10
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13236 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13236 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13236 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003360325
7.3.3) Ulica: CZAJKÓW 10
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13530 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo-Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 072740844
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34017,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34017,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34017,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003360325
7.3.3) Ulica: CZAJKÓW 10
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34017,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24704,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24704,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24704,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ODZIEŻY SPORTOWEJ KALAHARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003360325
7.3.3) Ulica: CZAJKÓW 10
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-812
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24704,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59178,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59178,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59178,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220865669
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANNA LESZCZYŃSKA-PAWLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59178,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18019,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18019,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOR S Piotr Stryjecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191123467
7.3.3) Ulica: Płk. Dąbka 96
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-107
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18019,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono postępowanie, ponieważ w zakresie tego zadania częściowego nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń BRD do Obwodów Drogowych w RDW Olecko w latach 2025-2026 - II postępowanie
- Dostawa nawozów do ZD IHAR-PIB w Bartążku
- Usługa cateringowa na potrzeby Gali Wolontariatu
- Promocja Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie podczas rozgrywek piłki siatkowej mężczyzn "PlusLiga" w sezonie 2025-2026.
- Dostosowanie pionowych i poziomych ciągów komunikacyjnych do wymogów przeciwpożarowych w budynku biura Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, przy ul. Artyleryjskiej 3B.
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych oraz płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli, quadów i łodzi.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa asortymentu dla służb ratowniczych w ramach zadania pn.: "Doposażenie zasobu zarządzania kryzysowego w Gminie Sędziszów Małopolski."
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Wzmocnienie systemu ochrony ludności i odporności cywilnej Gminy Miasto Krosno
- Zakup umundurowania dla strażaków w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup indywidualnego wyposażenia ratowników OSP, środków łączności, agregatu prądotwórczego i pomp do wody.
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.