Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402230/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
 - 2024/BZP 00451352/01 - Wynik z dnia 2024-08-09
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Zakup, dostawa oraz wykonanie prac instalacyjno – budowlanych w zakresie SAP/SSP, oświetlenia ewakuacyjnego, CCTV, SSWiN w tym zabezpieczenia pomieszczeń piwnicznych przed zalaniem    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Fundusz Rozwoju Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367105358
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Króla Kazimierza 7 lok. 2
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-061
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pfr-podkarpackie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfr-podkarpackie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609387
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00606558
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)                    Przed zmianą: 
                        art. 455 ust. 2 ustawy                
                    Po zmianie: 
                        art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)                    Przed zmianą: 
                        Rozszerzenie  przedmiotu  zamówienia. Zmiana umowy wynika z konieczności dostosowania obiektu do wymaganbestetycznych i funkcjonalnych Zamawiającego. Zmiana ta mieści się w granicach dozwolonych  niewielkich zmian, zgodnie z art. 455 ust. 2 PZP.                
                    Po zmianie: 
                        Wymiana  części urządzeń na  inne.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)                    Przed zmianą: 
                        Strony postanowiły rozszerzyć zakres Umowy o dodatkowe prace polegające na malowaniu
ścian w obiekcie Króla Kazimierza 7 lok. 2, 35-061 Rzeszów (korytarz oraz przedsionekparter).                
                    Po zmianie: 
                        Po zapoznaniu się z dokumentacją w zakresie wymiany urządzeń - sprzętu przeciwpożarowego producenta Schrack Seconet na Polon Alfa oraz sprzętu SSWIN producenta JABLOTRON (wersja 2022)
na GENEVO (wersja 2024)  na podstawie par. 11 ust. 1 pkt 4)
Umowy, postanowiono wyrazić zgodę na zamianę sprzętu.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                        Wystąpieniem opóźnień w dostawie telewizora po stronie Dostawcy, na co Wykonawca nie miał  wpływu.                
                    Po zmianie: 
                        Strony postanawiają rozszerzyć zakres Umowy o dodatkowe prace polegające na malowaniu ścian w obiekcie Króla Kazimierza 7 lok. 2, 35-061 Rzeszów (korytarz oraz przedsionek
parter).
2. Zakres dodatkowych prac obejmuje:
- Przygotowanie powierzchni ścian do malowania;
- Malowanie ścian zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
- Wszelkie prace wykończeniowe niezbędne do realizacji malowania ścian.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                        Zmiana  terminu realizacji przedmiotu zamówienia na dzień 15.11.2024                
                    Po zmianie: 
                        Zmiana  terminu realizacji przedmiotu zamówienia na dzień 15.11.2024 r. Rozszerzenie zakresu zamówienia.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)                    Przed zmianą: 
                        1000                
                    Po zmianie: 
                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)                    Przed zmianą: 
                        TAK                
                    Po zmianie: 
                        NIE                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                        0                
                    Po zmianie: 
                        1230,0                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
 - Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego
 - Postępowanie administracyjne na tle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem doręczeń w zakresie dokumentów elektronicznych.
 - Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia z montażem do RDW Lubaczów w 2025 roku (w ramach zadania - Budowa budynku administracyjnego BM Lisie Jamy - nowa siedziba RDW).
 - Zakup robota przemysłowego dedykowanego do obróbki i gratowania elementów odlewanych
 
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 - Dostawa i montaż energooszczędnych opraw typu LED (II)
 - Przebudowa otworu drzwiowego w budynku usługowym w ramach zadania: "Deinstytucjonalizacja usług społecznych na terenie gminy Olszyna"
 - "Nasza pierwsza świetlica w miejscowości Augustynów"
 - Stworzenie Dziennego Domu Pomocy w Lipnie
 
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





