Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 283 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie - zamówienie podobne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03aa5655-544f-4c94-8a58-11e1de900297
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Podstawa faktyczna:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 14.06.2024 r., po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.
W zam. podst. o sygn. 41/WZP/2024 przewidziana została możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 pkt 7) ustawy Pzp o łącznej wartości do kwoty 350 000,00 zł netto.
W zam. podst. określono, iż zakres robót podobnych polegać będzie na remoncie pomieszczeń nie objętych zakresem zamówienia podstawowego wraz z instalacjami i urządzeniami.
Ogłoszenie o zam. podst. opublikowane zostało w BZP w dniu 25.04.2024 pod nr 2024/BZP 00301902/01.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4b3a6bec-02c4-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 97/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169010,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie opraw oświetlenia ogólnego wraz z wymianą oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 286 przy ul. Puszczyka 6 w Warszawie.
Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
• demontaż starych zużytych opraw oświetleniowych,
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe typu LED(kołki kotwiące);
• montaż opraw oświetleniowych typu LED;
• demontaż starych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego(kołki kotwiące);
• montaż nowych opraw oświetleniowych oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego IP44
• wywóz materiałów z demontażu wraz z utylizacją
• wykonanie robót budowlanych odtworzeniowych(towarzyszących) po wymianie opraw
w pomieszczeniach Przedszkola 286 takich jak: kuchnia, leżalnia: L1, L2, zmywalnia(sanitariaty S1), podcienia, pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia sprzątaczek, sale zajęć: S1,S2, poczekalnia, korytarze; pokój dyrektorski, sekretariat, łazienki dziecięce oraz dla nauczycieli, sale zajęć ruchowych: R1,R2,S3,S4, zaplecza sal zajęć ruchowych, sanitariaty oraz stołówka.
Po wykonaniu wszystkich robót wykonawca wykona pomiary natężenia oświetlenia ogólnego oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z obowiązującymi normami (PN-EN 12464-1:2012) oraz przez wykwalifikowaną osobę ze skalibrowanym luksomierzem.
Podstawą do odbioru końcowego będzie złożony raport z przeprowadzonych pomiarów, który będzie zawierał wszystkie wyniki, opis metodyki pomiaru, a także wnioski dotyczące zgodności z normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEOSITE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251646823
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Modernizacja świetlic wiejskich w miejscowości Chotel Czerwony i Brzezie oraz Gminnego Centrum Kultury w Wiślicy wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.