Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553202/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL, POL i KUZL 22. BLT w Malborku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów na naprawy nawierzchni lotniskowych, narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych dla KOL, POL i KUZL 22. BLT w Malborku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccabbfe-36b4-4691-a893-b8f1a2e02bbe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241764/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup materiałów i narzędzi do sprzętu lotniskowego do naprawy nawierzchni lotniskowych dla 22. BLT w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.114.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych materiałów do naprawy nawierzchni lotniskowych tj. środki do gruntowania, materiały uszczelniające, szybkosprawne zaprawy, materiały utwardzające, farby drogowe, mieszanki mineralno-asfaltowe itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 99429,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa różnych narzędzi oraz części zamiennych do maszyn lotniskowych tj. dysze zraszające, frezy diamentowe, frezy skrawające, frezy 5-kątne, wałki bębna, bęben, napinacze paska, noże do zrywania masy zalewowej, worki big bag, tarcze warkoczowe, pachołki drogowe itd. dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych dla danej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43613200-5 - Części maszyn do cięcia skał
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43600000-9 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 90229,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113715,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122987,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113715,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUHP OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: ul. Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: POŁCZYN ZDRÓJ
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWO PRODUKCYJNA OLMOT JERZY OLECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113715,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79943,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79943,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79943,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU AQUATECH Karol Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791391671
7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 14
7.3.4) Miejscowość: MALBORK
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AQUATECH" F.H.U. Karol Walczak
jakie przetargi wygrała firma
"AQUATECH" F.H.U. Karol Walczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79943,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont pomieszczeń socjalnych stanowiska kierowania Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Malborku przy ul. Wybickiego 1
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa różnych wyrobów laboratoryjnych.
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej w formie leasingu.
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- Dostawa artykułów żywnościowych do internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 1 w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na potrzeby Gminy Biskupice
- Dostawa sprzętu survivalowego m.in. łóżka polowe, śpiwory, powerbanki, odzież, plecaki, torby, latarki, multitoole, racje żywnościowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych do realizacji zadań Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku na 2026 rok
więcej: Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





