eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów"Budowa wiat przystankowych"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa wiat przystankowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: GMINA@MIECHOW.EU

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/miechow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wiat przystankowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08aed33-dae2-43d7-9214-5296a87e0116

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00608884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022379/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa wiat przystankowych w ramach projektu „ Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu P&R przy stacji kolejowej w Miechów”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Niskoemisyjny system transportu miejskiego wraz z rozbudową parkingu p&r przy stacji kolejowej miechów”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431997

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 658536,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych 23 wiat przystankowych, w tym 5 (słownie: pięć) wiat „zielonych” oraz 5 (słownie: pięć) wiat fotowoltaicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznika nr 6 do SWZ – wzoru umowy.
2. Opis wiat:
• fundamenty – stopy fundamentowe z betonu zbrojeniowego.
• konstrukcja nośna – szkielet z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo. Elementy eksponowane wykonane ze stali nierdzewnej.
• zadaszenie – w kształcie łuku (wypukłe) umożliwiające odpływ wód opadowych. Poliwęglan lity przyciemniany o grubości zapewniającej wytrzymałości na warunki atmosferyczne (zalegający śnieg, słońce).
• odwodnienie – odprowadzenie wody poprzez system rynien.
• obudowa wiaty – przezroczysta ze szkła hartowanego 8mm..
3. Wybranych 5 wiat będzie wyposażonych w panele fotowoltaiczne zlokalizowane na dachu przystanku. Zasilanie wiat przez ogniwa fotowoltaiczne o mocy dostosowanej do wielkości wiaty. Dodatkowo dana wiata będzie wyposażona w 2 gniazda USB 3.2 oraz ładowarkę indukcyjną. Moc paneli min. 350 W. Pojemność akumulatora dostosowana będzie do mocy paneli – bateria żelowa NPG do instalacji solarnych, w pełni uszczelniona, posiadająca pełny głęboko cykl, bezobsługowa.
4. Wybranych 5 wiat wykonanych będzie w formie „Zielonego przystanku”. Elementem zintegrowanym z konstrukcją wiaty będzie zielony dach retencyjny oraz donice z możliwością nasadzeń (min. Jedna z boku wiaty i jedna z tyłu wiaty). Gatunki roślin – preferowane rośliny: Dławisz okrągłolistny, powojniki pnące czy róże pomarszczone. Wiata wykonana z wzmocnionej konstrukcji, dostosowanej do utrzymania zielonego dachu – zgodnie z obowiązującymi normami budowanymi.
5. Dodatkowo przy każdej wiacie wykonane będą nasadzenia min. 1 szt. drzewa/krzewu, zgodnie z wykazem, pn. „Gatunki i rodzaje rodzimych drzew i krzewów wykorzystywanych do zalesienia” Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
6. Szczegółowy zakres zadania opisuje niniejsza SWZ, załącznik nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest zakończyć realizację całości zamówienia najpóźniej w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733326,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOPEL SP. Z O O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5543032455

7.3.4) Miejscowość: LIPNIKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.