Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668222/01 - Wynik z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa biblioteki taśmowej i urządzenia UTM z aktualizacjami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000597280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Brodowicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-965
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wiw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa biblioteki taśmowej i urządzenia UTM z aktualizacjami
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2db4f8-3a74-4388-9f7a-41394620a5fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058316/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa biblioteki taśmowej i urządzenia UTM z aktualizacjami
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba2db4f8-3a74-4388-9f7a-41394620a5fe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Magdalena Osińska, e-mail: przetargi@wiw.krakow.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba2db4f8-3a74-4388-9f7a-41394620a5fe
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Wykonawca dla pełnego korzystania z Platformy, w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
10.14. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera pkt 21 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawiera pkt 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIW-AG.272.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmuje dostawę biblioteki taśmowej w ilości 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
Parametr Charakterystyka (wymagania minimalne)
Obudowa 1) Urządzenie musi posiadać konstrukcję modułową o zajętości maksymalnie 3U
w przestrzeni instalacyjnej szafy przemysłowej standardu 19” dla każdego modułu.
Moduły muszą posiadać kompletny zestaw akcesoriów (szyny montażowe, mocowania szyn montażowych) pozwalających na ich instalację w standardowej szafie przemysłowej RACK.
2) Każdy moduł rozwiązania musi posiadać redundancje układów zasilania.
3) Moduł biblioteki musi pozwalać na instalację minimum 3 napędów taśmowych standardu LTO oraz 40 nośników taśmowych LTO
4) Biblioteka musi pozwalać na rozbudowę o kolejne moduły dla obsługi łącznie:
Liczba obsługiwanych napędów – minimum 42
Liczba obsługiwanych slotów – minimum 560
Liczba slotów Import/Export – minimum 2
5) Moduł główny biblioteki musi posiadać panel operatora wyposażony w wyświetlacz LCD pozwalający na:
- wyświetlenie następujących informacji:
● Dokładna data i czas na urządzeniu
● Adres IP urządzenia
● Adres MAC urządzenia
● Numer seryjny urządzenia
● Numer seryjny zainstalowanego napędu
● Wersja firmware zainstalowanego napędu
● Log błędów urządzenia
● Ustawienia sieci IPv4 oraz IPv6
- możliwość wydawania komend:
● Otwórz „Mailslot”
● Odblokuj magazynek
● Przenieś nośnik
● Ponowna inwentaryzacja
-możliwość konfiguracji:
● Zmiana daty i czasu na urządzeniu
● Zmiana języka panelu zarządzania
● Ustawienie autoczyszczenia napędu
● Ustawienie tzw. MailSlot
● Zmiana ustawień sieci: DHCP lub IP/Maska/Brama
● Przywrócenie ustawień domyślnych urządzenia
● Zapisanie konfiguracji ustawień
● Przywrócenie konfiguracji ustawień
-czynności serwisowe:
● Sprawdzenie stanu biblioteki
● Wykonanie testu biblioteki
● Przeniesienie robota do podstawowego modułu biblioteki do swojej
pozycji parkowania
● Wykonanie aktualizacji firmware biblioteki (z portu USB)
● Wykonanie aktualizacji firmware napędu (z portu USB)
● Restart biblioteki
6) Panel operatora musi posiadać możliwość blokady operacji konfiguracyjnych poprzez zabezpieczenie hasłem lub kodem PIN.
7) Każdy moduł biblioteki musi posiadać możliwość wymiany lub uzupełniania nośników taśmowych bez przerywania pracy napędów taśmowych tzw. Mailslot
8) Biblioteka musi być wyposażona w minimum jeden interfejs Ethernet RJ-45 obsługujący prędkości transmisji 10/100/1000Mb/s dla zdalnego zarządzania biblioteką oraz w interfejsy USB wyprowadzone na front i tył obudowy głównego modułu biblioteki dla zapisu i wgrywania parametrów konfiguracyjnych i/lub wgrywania nowego oprogramowania wewnętrznego elementów biblioteki.
9) Biblioteka musi być wyposażona w czytnik kodów kreskowych pozwalający na automatyczną inwentaryzację zainstalowanych nośników taśmowych LTO posiadających etykiety z takim kodem,
10) Każdy moduł biblioteki musi pozwalać na mieszaną konfigurację obsługiwanych napędów LTO,
11) Wymagane jest dostarczenie konfiguracji z min. 40 aktywnymi miejscami na nośniki LTO.
12) Obsługa standardu LTFS
13) Zapis danych: 300 MB/s
14) Odczyt danych: 750 MB/s
15) Rozmiar bufora: 1000 MB
16) Zasilanie 200-240V
17) Warunki pracy:
a. Temperatura: od 15°C do 25°C;
b. Wilgotność: od 20% do 50% (bez kondensacji)
Napędy taśmowe 1) Biblioteka musi jednocześnie obsługiwać napędy taśmowe LTO-7, LTO-8 i LTO-9.
2) Biblioteka musi jednocześnie obsługiwać napędy LTO j.w. wyposażone w interfejsy FC 8Gb/s i SAS 6Gb/s
3) Każdy zainstalowany napęd taśmowy LTO musi obsługiwać jedną wcześniejszą generacje nośników LTO w zakresie operacji odczytu i zapisu danych.
4) Wymagane jest dostarczenie min. 2 napędów LTO-8 FC 8Gb. z obsługą nośników LTO RW oraz LTO WORM
5) Wymagane jest dostarczenie min. 2 nośników czyszczących oraz dostarczenie min. 40 nośników danych LTO-8 wraz z dedykowanymi kodami kreskowymi
Funkcjonalności oprogramowania 1) Biblioteka taśmowa musi obsługiwać mechanizmy partycjonowania logicznego swoich zasobów z możliwością zdefiniowania do minimum 21 partycji, rozwiązanie to musi bazować na programowym aktywowaniu tej funkcjonalności tj. bez konieczności zakupu dodatkowych elementów sprzętowych – w innym przypadku należy dostarczyć wraz z biblioteką wszystkie elementy sprzętowe niezbędne dla aktywowania mechanizmów partycjonowania logicznego.
2) Biblioteka musi wspierać mechanizmy szyfrowania danych na nośnikach taśmowych LTO z poziomu aplikacji do wykonywania kopii zapasowych
3) Biblioteka musi wspierać protokół KMIP (Key Management Interoperability Protocol) dla bezpiecznego przesyłania kluczy szyfrujących poprzez sieć LAN,
Zarządzanie 1) Biblioteka musi pozwalać na wykonywanie operacji administratorskich zdalnie poprzez sieć LAN w trybie Web-GUI z poziomu standardowej przeglądarki WWW.
2) Biblioteka musi obsługiwać komunikacje z szyfrowaniem transmisji protokołem SSL.
3) Biblioteka musi obsługiwać protokół SNMP v.1/2/3 oraz adresację zgodną ze standardem IPv.4 i IPv.6 dla modułu zdalnego zarządzania.
4) Biblioteka musi obsługiwać tryb automatycznego powiadamiania o błędach
i zdarzeniach krytycznych poprzez wysyłanie wiadomości e-mail oraz poprzez wysyłanie komunikatów SNMP do uprawnionej stacji administratora obsługującej zarządzanie na platformie SNMP.
Spełniane normy i standardy
1) EN 62368-1 lub równoważna, IEC 62368-1 lub równoważna, IEC 60950-1 lub równoważna
2) EN 61000-3-3 lub równoważna, EN 61000-3-2 lub równoważna, ICES 003 Class A lub równoważna, FCC Part-15 Class A lub równoważna, VCCI Class A lub równoważna
3) RoHS, Weee, CE lub równoważne
Gwarancja i serwis 1) 36 miesięczny okres gwarancji
2) Realizowana w miejscu instalacji sprzętu,.
3) Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub równoważną na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta
4) Wraz z biblioteką należy zapewnić subskrypcję na bezpłatną aktualizację (możliwość bezpłatnego pobrania ze stron internetowych producenta) oprogramowania wewnętrznego biblioteki (tzw. firmware) w całym okresie obowiązywania gwarancji.
5) Urządzenie musi reprezentować model z bieżącej linii produkcyjnej. Nie dopuszcza się użycia elementów i podzespołów biblioteki oferowanych jako refabrykowane, podemonstracyjne lub powystawowe.
Rozbudowa systemu backupu
1) Rozbudowa posiadanego serwera backupu HP DL380G7o numerze seryjnym CZ2023737K o kartę FibreChannel dedykowaną do podłączenia oferowanej biblioteki taśmowej wraz z koniecznymi kablami sygnałowymi o długości w zakresie 1-3m
2) Karta musi być produktem producenta serwera lub być przez niego certyfikowaną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmuje dostawę urządzenia UTM z aktualizacjami w ilości 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
Parametr Charakterystyka (wymagania minimalne)
Wymagania ogólne 1) Dostawa urządzenia w systemie Trade up. Zamawiający posiada urządzenie UTM FGT 100 E ( nr seryjny FG100ETK18011752),
2) System bezpieczeństwa realizuje wszystkie wymienione poniżej funkcje sieciowe
i bezpieczeństwa niezależnie od dostawcy łącza. Poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa mogą być zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej muszą być zapewnione niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym.
3) System realizujący funkcję Firewall zapewnia pracę w jednym z trzech trybów: Routera
z funkcją NAT, transparentnym oraz monitorowania na porcie SPAN.
4) System umożliwia budowę minimum 2 oddzielnych (fizycznych lub logicznych) instancji systemów w zakresie: Routingu, Firewall’a, IPSec VPN, Antywirus, IPS, Kontroli Aplikacji. Powinna istnieć możliwość dedykowania co najmniej 7 administratorów do poszczególnych instancji systemu.
5) System wspiera protokoły IPv4 oraz IPv6 w zakresie:
• Firewall.
• Ochrony w warstwie aplikacji.
• Protokołów routingu dynamicznego.
Redundancja, monitoring i wykrywanie awarii 1) W przypadku systemu pełniącego funkcje: Firewall, IPSec, Kontrola Aplikacji oraz IPS – istnieje możliwość łączenia w klaster Active-Active lub Active-Passive. w obydwu trybach system firewall zapewnia funkcję synchronizacji sesji.
2) Monitoring i wykrywanie uszkodzenia elementów sprzętowych i programowych systemów zabezpieczeń oraz łączy sieciowych.
3) Monitoring stanu realizowanych połączeń VPN.
4) System umożliwia agregację linków statyczną oraz w oparciu o protokół LACP. Ponadto daje możliwość tworzenia interfejsów redundantnych.
Interfejsy, Dysk, Zasilanie 1) System realizujący funkcję Firewall dysponuje co najmniej poniższą liczbą i rodzajem interfejsów:
• 16 portami Gigabit Ethernet RJ-45.
• 8 gniazdami SFP 1 Gbps.
• 2 gniazdami SFP+ 10 Gbps.
2) System Firewall posiada wbudowany port konsoli szeregowej oraz gniazdo USB umożliwiające podłączenie modemu 3G/4G oraz instalacji oprogramowania z klucza USB.
3) System Firewall pozwala skonfigurować co najmniej 200 interfejsów wirtualnych, definiowanych jako VLAN’y w oparciu o standard 802.1Q.
4) System jest wyposażony w zasilanie AC.
Parametry wydajnościowe 1) W zakresie Firewall’a obsługa nie mniej niż 1.4 mln jednoczesnych połączeń oraz 52 tys. nowych połączeń na sekundę.
2) Przepustowość Stateful Firewall: nie mniej niż 18 Gbps dla pakietów 512 B.
3) Przepustowość Firewall z włączoną funkcją Kontroli Aplikacji: nie mniej niż 2.1 Gbps.
4) Wydajność szyfrowania IPSec VPN protokołem AES z kluczem 128 nie mniej niż 11 Gbps.
5) Wydajność skanowania ruchu w celu ochrony przed atakami (zarówno client side jak
i server side w ramach modułu IPS) dla ruchu Enterprise Traffic Mix - minimum 2.5 Gbps.
6) Wydajność skanowania ruchu typu Enterprise Mix z włączonymi funkcjami: IPS, Application Control, Antywirus - minimum 1 Gbps.
7) Wydajność systemu w zakresie inspekcji komunikacji szyfrowanej SSL dla ruchu http – minimum 1 Gbps.
Funkcje Systemu Bezpieczeństwa W ramach systemu ochrony są realizowane wszystkie poniższe funkcje. Mogą one być zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub programowych:
1) Kontrola dostępu - zapora ogniowa klasy Stateful Inspection.
2) Kontrola Aplikacji.
3) Poufność transmisji danych - połączenia szyfrowane IPSec VPN oraz SSL VPN.
4) Ochrona przed malware.
5) Ochrona przed atakami - Intrusion Prevention System.
6) Kontrola stron WWW.
7) Kontrola zawartości poczty – Antyspam dla protokołów SMTP, POP3.
8) Zarządzanie pasmem (QoS, Traffic shaping).
9) Mechanizmy ochrony przed wyciekiem poufnej informacji (DLP).
10) Dwuskładnikowe uwierzytelnianie z wykorzystaniem tokenów sprzętowych lub programowych. Konieczne są co najmniej 2 tokeny sprzętowe lub programowe, które będą zastosowane do dwu-składnikowego uwierzytelnienia administratorów lub w ramach połączeń VPN typu client-to-site.
11) Inspekcja (minimum: IPS) ruchu szyfrowanego protokołem SSL/TLS, minimum dla następujących typów ruchu: HTTP (w tym HTTP/2), SMTP, FTP, POP3.
12) Funkcja lokalnego serwera DNS z możliwością filtrowania zapytań DNS na lokalnym serwerze DNS jak i w ruchu przechodzącym przez system.
Rozwiązanie posiada wbudowane mechanizmy automatyzacji polegające na wykonaniu określonej sekwencji akcji (takich jak zmiana konfiguracji, wysłanie powiadomień do administratora) po wystąpieniu wybranego zdarzenia (np. naruszenie polityki bezpieczeństwa).
Polityki, Firewall 1) Polityka Firewall uwzględnia: adresy IP, użytkowników, protokoły, usługi sieciowe, aplikacje lub zbiory aplikacji, reakcje zabezpieczeń, rejestrowanie zdarzeń.
2) System realizuje translację adresów NAT: źródłowego i docelowego, translację PAT oraz:
• translację jeden do jeden oraz jeden do wielu.
• dedykowany ALG (Application Level Gateway) dla protokołu SIP.
3) W ramach systemu istnieje możliwość tworzenia wydzielonych stref bezpieczeństwa np. DMZ, LAN, WAN.
4) Możliwość wykorzystania w polityce bezpieczeństwa zewnętrznych repozytoriów zawierających: kategorie URL, adresy IP.
5) Polityka firewall umożliwia filtrowanie ruchu w zależności od kraju, do którego przypisane są adresy IP źródłowe lub docelowe.
6) Możliwość ustawienia przedziału czasu, w którym dana reguła w politykach firewall jest aktywna.
7) Element systemu realizujący funkcję Firewall integruje się z następującymi rozwiązaniami SDN w celu dynamicznego pobierania informacji o zainstalowanych maszynach wirtualnych po to, aby użyć ich przy budowaniu polityk kontroli dostępu.
• Amazon Web Services (AWS).
• Microsoft Azure.
• Cisco ACI.
• Google Cloud Platform (GCP).
• OpenStack.
• VMware NSX.
Kubernetes.
Połączenia VPN 1) System umożliwia konfigurację połączeń typu IPSec VPN. W zakresie tej funkcji zapewnia:
• Wsparcie dla IKE v1 oraz v2.
• Obsługę szyfrowania protokołem minimum AES z kluczem 128 oraz 256 bitów w trybie pracy Galois/Counter Mode(GCM).
• Obsługa protokołu Diffie-Hellman grup 19, 20.
• Wsparcie dla Pracy w topologii Hub and Spoke oraz Mesh.
• Tworzenie połączeń typu Site-to-Site oraz Client-to-Site.
• Monitorowanie stanu tuneli VPN i stałego utrzymywania ich aktywności.
• Możliwość wyboru tunelu przez protokoły: dynamicznego routingu (np. OSPF) oraz routingu statycznego.
• Wsparcie dla następujących typów uwierzytelniania: pre-shared key, certyfikat.
• Możliwość ustawienia maksymalnej liczby tuneli IPSec negocjowanych (nawiązywanych) jednocześnie w celu ochrony zasobów systemu.
• Możliwość monitorowania wybranego tunelu IPSec site-to-site i w przypadku jego niedostępności automatycznego aktywowania zapasowego tunelu.
• Obsługę mechanizmów: IPSec NAT Traversal, DPD, Xauth.
• Mechanizm „Split tunneling” dla połączeń Client-to-Site.
2) System umożliwia konfigurację połączeń typu SSL VPN. W zakresie tej funkcji zapewnia:
• Pracę w trybie Portal - gdzie dostęp do chronionych zasobów realizowany jest za pośrednictwem przeglądarki. W tym zakresie system zapewnia stronę komunikacyjną działającą w oparciu o HTML 5.0.
• Pracę w trybie Tunnel z możliwością włączenia funkcji „Split tunneling” przy zastosowaniu dedykowanego klienta.
• Producent rozwiązania posiada w ofercie oprogramowanie klienckie VPN, które umożliwia realizację połączeń IPSec VPN lub SSL VPN. Oprogramowanie klienckie vpn jest dostępne jako opcja i nie jest wymagane w implementacji.
Routing i obsługa łączy WAN W zakresie routingu rozwiązanie zapewnia obsługę:
1) Routingu statycznego.
2) Policy Based Routingu (w tym: wybór trasy w zależności od adresu źródłowego, protokołu sieciowego, oznaczeń Type of Service w nagłówkach IP).
3) Protokołów dynamicznego routingu w oparciu o protokoły: RIPv2 (w tym RIPng), OSPF (w tym OSPFv3), BGP oraz PIM.
4) Możliwość filtrowania tras rozgłaszanych w protokołach dynamicznego routingu.
5) ECMP (Equal cost multi-path) – wybór wielu równoważnych tras w tablicy routingu.
6) BFD (Bidirectional Forwarding Detection).
7) Monitoringu dostępności wybranego adresu IP z danego interfejsu urządzenia
i w przypadku jego niedostępności automatyczne usunięcie wybranych tras z tablicy routingu.
Funkcje SD-WAN 1) System umożliwia wykorzystanie protokołów dynamicznego routingu przy konfiguracji równoważenia obciążenia do łączy WAN.
2) SD-WAN wspiera zarówno interfejsy fizyczne jak i wirtualne (w tym VLAN, IPSec).
Zarządzanie pasmem 1) System Firewall umożliwia zarządzanie pasmem poprzez określenie: maksymalnej
i gwarantowanej ilości pasma, oznaczanie DSCP oraz wskazanie priorytetu ruchu.
2) System daje możliwość określania pasma dla poszczególnych aplikacji.
3) System pozwala zdefiniować pasmo dla wybranych użytkowników niezależnie od ich adresu IP.
4) System zapewnia możliwość zarządzania pasmem dla wybranych kategorii URL.
Pozostałe parametry znajdują się w załączniku nr 2 do SWZ - OPZ dla części 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocenie podlegają nieodrzucone oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w przypadku:1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Stronę przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9 umowy, o okres nie dłuższy niż czas trwania przeszkody spowodowanej siłą wyższą;
2) zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów, poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wstrzymania lub wycofania go z produkcji po przedstawianiu stosownych dokumentów od producenta lub dystrybutora, oraz w przypadkach których nie można było przewidzieć, z tym że cena wskazana w § 5 ust. 1 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w treści oferty,
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 108 ust. 1 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z pózn. zm.).Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełnione i podpisane: Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ;
UWAGA: powyższy formularz nie podlega uzupełnieniu!
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym w pkt. 6.1 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 14 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 21 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 34 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 35 os. Albertyńskie w Krakowie
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej" FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cy-berataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbez-pieczna Gmina Tuczępy"
- Zakup sprzętu dla Gminy Sławków w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Sławków"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Jednostki pamięci taśmowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.