Ogłoszenie z dnia 2025-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00567067/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kamery IP ( bis )
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_ilawa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-ilawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kamery IP ( bis )2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a5a3dce-b626-46b5-8d94-cc91b5052f30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00608080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104309/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Kamery IP ( bis )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kamer IP zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 2 do SWZ oraz szkolenie/instruktaż przez wykonawcę osób wskazanych przez zamawiającego ( osób obsługujących kamery), w terminie uzgodnionym z zamawiającym - dogodnym dla obu stron oraz zapewnienie wsparcia technicznego w okresie udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
1. Kamera Nr 1 + puszka montażowa do kamery ( zestaw ) 40
2. Kamera Nr 2 + puszka montażowa do kamery ( zestaw ) 60
3. Kamera Nr 3 + puszka montażowa do kamery ( zestaw ) 22
4. Kamera Nr 4 + puszka montażowa do kamery ( zestaw ) 6
5. Kamera Nr 5 ( szt. ) 6
6. Kamera Nr 6 ( szt. ) 6
7. Kamera Nr 7 ( szt. ) 6
8. Kamera Nr 8 ( szt. ) 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zgodnie z orzecznictwem KIO zamawiający są uprawnieni do badania okoliczności skutkujących unieważnieniem postępowania, które mieszczą się w dyspozycji art. 457 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przepis art. 457 ustawy PZP zawiera przesłankę otwartą, która w praktyce sprowadza się do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, która nie powinna zostać za taką uznana, gdyż specyfikacja warunków zamówienia zawiera tak istotne błędy, że nie jest możliwe dokonanie prawidłowego wyboru wykonawcy lub ich zaakceptowanie na etapie umowy, np. w zakresie opisu przedmiotu zamówienia (vide wyrok KIO 226/2017).
W Załączniku Nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Kamery Nr 5 został załączony błędny opis przedmiotu zamówienia. Zamiarem zamawiającego było umieszczenie opisu dla kamery typu Corner ( narożna ).
Obowiązkiem zamawiającego jest dokładne, precyzyjne opisanie przedmiotu zamówienia, a błędy w dokumentach uniemożliwiły wykonawcom prawidłowe złożenie ofert. Powyższe stanowi naruszenie art. 16 pkt 1 i 2, art. 17 oraz art. 99 ust. 1 ustawy Pzp, które to naruszenie powoduje, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





