Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń sieciowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9df1eaff-7103-45a2-826d-5f4d9d93bee11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń sieciowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df1eaff-7103-45a2-826d-5f4d9d93bee1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca, zamówienie udzielane w częściach
1.2.4 Sieci ( urządzenia sieciowe, rutery sieciowe, okablowanie sieciowe, itp.), zamówienie udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4 szt. przełączników sieciowych 48-portowych z zasilaniem POE+, 4 szt. przełączników sieciowych gigabitowych 5-portowych z zasilaniem POE+4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 20900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
urządzenie do wykrywania i testowania okablowania sieciowego4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kable światłowodowe (patchcordy)4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 1 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15375 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15375 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15375 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKYPROJEKT Adam Augustyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020033509
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1317,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1317,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1317,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKYPROJEKT Adam Augustyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020033509
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1317,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek
- Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji bankowej z opcją redukcji kwoty na sumę 4 903 400,00 zł (cztery miliony dziewięćset trzy tysiące czterysta złotych)
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO
- "Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy (...) pakiet 2 (Wyściółka i odchody zwierzęce)"
- Badanie przez biegłego rewidenta rocznych sprawozdań finansowych za 2025 r. oraz 2026 r. Szpitali Klinicznych oraz Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach Spółka z o. o.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wirtualizacji w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego z wdrożeniem oraz podniesieniem poziomu bezpieczeństwa dla Urzędu Gminy w Skrzyszowie oraz jednostki Centrum Usług Społecznych w Skrzyszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego we Wschowie
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Krościenko nad Dunajcem
- Dostawa i wdrożenie urządzeń wraz z oprogramowaniem antywirusowym stanowiącym infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.