eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z dostosowaniem pomieszczeń w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z dostosowaniem pomieszczeń w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/178197/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z dostosowaniem pomieszczeń w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e5b4219-94a6-4ca6-9abf-d43777225817

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225770/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup agregatu prądotwórczego ul. Bracka 4 wraz z uruchomieniem i dostosowaniem sieci elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2710.30.2024.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz wykonaniem niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych związanych z dostosowaniem pomieszczeń pod montaż ww. agregatu, w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie przy ul. Brackiej 4 klatka 2. Realizacja zamówienia doprowadzi do stworzenia alternatywnego źródła zasilania w budynku, w którym ulokowane są strategiczne systemy informatyczne MRPiPS.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Projekt techniczny podłączenia agregatu prądotwórczego dla zasilania awaryjnego budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Brackiej 4 w Warszawie, stanowiący załącznik nr 3a (część opisowa) oraz 3b (część rysunkowa) do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
4) Przedmiar stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA - Zamawiający informuje, że załączony przedmiar jest dokumentem
pomocniczym, który może posłużyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania
(rozliczenie ryczałtowe). W celu prawidłowej wyceny oferty należy zapoznać się
szczegółowo z projektem technicznym oraz STWiOR. W cenie oferty należy
uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych
zgodnie z projektem technicznym oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych
warunków wykonania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 25 października br. Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty nr 1 złożonej przez wykonawcę BIPROGEO Sp. z o. o., ul. A. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław.
Pismem z dnia 8 listopada br. wykonawca BIPROGEO Sp. z o. o., za pośrednictwem Platformy zakupowej, poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy z dnia ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej ustawą, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jednocześnie Zamawiający odstąpił od dokonania ponownego badania i oceny oferty wykonawcy pozostałego w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398999,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.