Ogłoszenie z dnia 2025-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00496274/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00503213/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
63/WA/TP/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Logistycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 37
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-789
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.kaliszczak-ochal@cul.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hotele, ośrodki, lotnisko, bursy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
63/WA/TP/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-429eaf0c-2c57-456f-9c5c-c2e0fbb0480a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00607496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082717/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie 2 projektów SSP dla jednostek CUL w Juracie i Polańczyku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/WA/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 38722,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zaprojektowanie oraz wykonanie kosztorysu "Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej" dla budynków:1. Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy KAPER, ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 19361,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zaprojektowanie oraz wykonanie kosztorysu "Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej" dla budynku : Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy JAWOR, ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 19361,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32497,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NS SYSTEM I PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252136860
7.3.3) Ulica: WOLNOŚCI 26
7.3.4) Miejscowość: BĘDZIN
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ KOZIEŁ NS SYSTEM I PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ KOZIEŁ NS SYSTEM I PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21980,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NS SYSTEM I PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252136860
7.3.3) Ulica: WOLNOŚCI 26
7.3.4) Miejscowość: WOLNOŚCI 26
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ KOZIEŁ NS SYSTEM I PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ KOZIEŁ NS SYSTEM I PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32497,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań związanych z rozbudową sieci wodociągowej realizowanych na terenie Gminy Górno (4 części)
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Cholerzynie - projekt"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





