Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 032.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a52b21fa-c064-4be3-9e25-98caca0e541c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
ze względu na ograniczoną liczbę znaków uzasadnienie wpisano w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/WR/45/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem negocjacji będą warunki realizacji opisanego poniżej zamówienia oraz cena za odbiór i zagospodarowanie 1 Mg odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony).
2. Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP na usługę odbioru i zagospodarowania ww. odpadów (nr referencyjny ZGOK/TP2/26/2023) przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wartości: 150 000,00 zł netto, co stanowiło 33 680,62 euro (na dzień szacowania wartości zamówienia wg kursu euro 4,4536. Podstawa prawna: Obwieszczenie z dnia 3 grudnia 2021 r. Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1177).
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zamierza udzielić zamówienia do wartości 37 500,00 zł netto.
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 (zużyte opony) w sposób zapewniający przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów. Odebrane opony w całości zostaną przez Wykonawcę poddane procesowi R3.
4. Ilość odpadów objętych zamówieniem zostanie ustalona w wyniku negocjacji. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w podziale na zamówienie podstawowe i opcję, przy czym zamówienie podstawowe obejmie zużyte opony samochodowe i ciężarowe natomiast opcja: zużyte opony samochodowe i ciężarowe oraz zużyte opony rolnicze i inne opony diagonalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 634609612
7.3.3) Ulica: ul. Letnia 3
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie częściowego transportu
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A.
jakie przetargi wygrała firma
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40499,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Są spełnione pozostałe przesłanki, o których mowa w ww. przepisach, tj.:
a) zamówienie zostaje udzielone w okresie 3 lat (przed ich upływem) od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 25 października 2023 roku (data zawarcia umowy);
b) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług, tj. firmie Recykl Organizacja Odzysku Spółka Akcyjna, adres: 63-100 Śrem, ul. Letnia 3;
c) zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03;
d) zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (2023/BZP 00367504/01 z dnia 25 sierpnia 2023 roku) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem;
e) całkowita wartość zamówień przewidzianych do udzielenia w trybie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia oraz określona na poziomie: do kwoty 150 000,00 zł netto, co
stanowiło 33 680,62 euro (na dzień szacowania wartości zamówienia wg kursu euro 4,4536; Podstawa prawna:
Obwieszczenie z dnia 3 grudnia 2021 r. Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1177)
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa cateringowa w 4 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Organizacja trzech dwudniowych wyjazdowych szkoleń
- Dostawa urządzenia do wykrywania narkotyków i materiałów wybuchowych na potrzeby portu lotniczego Olsztyn-Mazury w ramach projektu UE nr projektu 101181576 - PL.BCP-CCEI23.
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji i osuszaczy na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV z napędem na 4 koła dla Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie załadunku, wywozu oraz zagospodarowania nieczystości stałych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 4 części" - nr postępowania 119/25
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
- Przejęcie i wykonanie obowiązku Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w zakresie zapewnienia recyklingu odpadów opakowaniowych oraz prowadzenia publicznych kampanii edukacyjnych
- RSK.271.1.2025: Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.