Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00446761/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00451166/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola – Gmina Biała Podlaska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Podlaska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 31
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bialapodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola – Gmina Biała Podlaska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a4dc693-ebbd-4082-b404-7f47037f4f87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049913/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa posiłków - szkoły, żłobek, przedszkole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.1.31.2024.PSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Usługi dostarczania posiłków do szkół w Grabanowie i Woskrzenicach Dużych4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 473504,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Usługi dostarczania posiłków do szkół w Sławacinku Starym i Styrzyńcu4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 474344,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Usługi dostarczania posiłków do szkół w Sworach i Sitniku4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 197128,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część. 4 Usługi dostarczania posiłków do szkół w Hrudzie i Ciciborze Dużym oraz żłobka w Ciciborze Dużym4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 864014,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Usługi dostarczania posiłków do szkoły w Ortelu Książęcym Drugim4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 164344,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Usługi dostarczania posiłków do przedszkola w Rakowiskach4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 341345,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545675,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497613,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546831,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533455,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533455,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294426,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402138,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM ANDRZEJ SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5372632199
7.3.4) Miejscowość: Rakowiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa wyrobów do zabiegów ICD i CRT, drenów do pompy artroskopowej Crossflow firmy Stryker, drenów do pompy irygacyjnej do wiertarek laryngologicznych Bien-Air, (...), w podziale na 28 części
- Renowacja elewacji budynku Oficyny Zachodniej w Zespole Zamkowo Parkowym Radziwiłłów przy ul. Warszawskiej 12 w Białej Podlaskiej
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na 2 części" w ramach projektu pn.: ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- "Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej"
- Dostawa i montaż mebli w podziale na 2 części w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Żórawina w roku szkolnym 2025/2026 - postępowanie II
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia i dystrybucji posiłków dla pacjentów hospitalizowanych"
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Dzień Kukurydzy"
- "Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Departamentu Instytucji Zarządzającej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w roku 2025 na terenie Województwa Lubuskiego".
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Przed. oraz Szk. Podstaw. w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Jaktorowie od września do grudnia w roku 2025, w dniach w których pracuje przedszkole oraz szkoła
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.