Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526801/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00532630/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktualizacja i dostawa oprogramowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4a1fc23-e647-48b0-8b3a-c57b2f54e9191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja i dostawa oprogramowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4a1fc23-e647-48b0-8b3a-c57b2f54e919
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Aktualizacja i dostawa oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 710500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja i dostawa licencji oprogramowania:
1) Adobe Acrobat Pro – odnowienie na 12 miesięcy; Obecna licencja ważna do 2024-11-17; Nr VIP: 826817D47326F0B6DA0A. 10 licencji.
2) Adobe Creative Cloud: Wszystkie aplikacje - odnowienie na 12 miesięcy;
Obecna licencja ważna do 2024-11-17; Nr VIP: 826817D47326F0B6DA0A. 3 licencje.
3) Adobe Illustrator – odnowienie na 12 miesięcy; Obecna licencja ważna do 2024-11-17; Nr VIP: 826817D47326F0B6DA0A. 1 licencja.
4) Adobe Photoshop - odnowienie na 12 miesięcy; Obecna licencja ważna do 2024-11-17; Nr VIP: 826817D47326F0B6DA0A. 2 licencje.
5) CorelDRAW Graphics Suite Maintenance Renewal - odnowienie na 12 miesięcy; Obecne wsparcie ważne do 2024-10-02. 2 licencje.
6) IceWarp Server (WebMail, Anti-Virus, Anti-Spam, Anti-Virus Live) - 2000 Accounts - odnowienie na 12 miesięcy; Obecne licencja ważna do 2025-08-13; Order ID: EUR20231030-203952-85413. 1 licencja.
7) Arcserve Backup 19.0 for Windows - FREE-OF-CHARGE-UPGRADE (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - odnowienie na 12 miesięcy; Order Number: 9025922. 2 licencje.
8) Arcserve Backup 19.0 for Windows NDMP NAS Option - FREE-OF-CHARGE -UPGRADE - 1 Year Maintenance Renewal - odnowienie na 12 miesięcy; Order Number: 9025922. 1 licencja
9) Arcserve Backup 19.0 File Server Module - FREE-OF-CHARGE-UPGRADE - 1 Year Maintenance Renewal - odnowienie na 12 miesięcy; Order Number: 9025922. 1 licencja
10) AdRem NetCrunch Premium XE 10000 Nodes - odnowienie na 12 miesięcy; Obecna licencja ważna do 2024-11-22. 1 licencja
11) Vmware vSphere Standard - odnowienie na 12 miesięcy wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 7 serwerów dwuprocesorowych;
Obecne wsparcie ważna do 2024-12-07; Contract Number: 420113016, 48431655. 14 licencji.
12) VMware vCenter Server 8 Standard for vSphere 8 (Per Instance) - odnowienie na 12 miesięcy wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym;
Obecna licencja ważna do 2024-12-11; Contract Number: VO-420113016-R:1C:11AUG23. 1 licencja.
13) Veeam Data Platform Advanced Standard - odnowienie na 12 miesięcy z aktualizacją i wsparciem Basic dla 8 serwerów dwuprocesorowych;
Obecne wsparcie ważne do 2024-12-16; ID: #03183214. 16 licencji.
14) IBExpert Developer Studio Software Subscription – odnowienie i aktualizacja na 12 miesięcy; Obecne wsparcie wygasa 2024-12-22. 2 licencje.
15) Zoom WorkplacePro – odnowienie na 12 miesięcy; Obecna licencja ważna do 2024-12-09. 3 licencje.
16) Microsoft Office Home & Business 2021 PL Win BOX – dodatkowe licencje bezterminowe. 53 licencje.
17) Microsoft Windows Server 2022 Standard lub nowszy dla fizycznego serwera DELL PowerEdge R520 wyposażonych w 2 procesory Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2470 - 8 rdzeniowe (łącznie 16 rdzeni fizycznych). 2 licencje.
18) Microsoft Windows Server 2022 - 1 licencja user CAL. 30 licencji.
Powyższy zakup to odnowienie posiadanych licencji albo zakup dodatkowych do posiadanego już oprogramowania (konieczność kompatybilności z używanym oprogramowaniem i innymi systemami UM). Termin nowych subskrypcji powinien rozpocząć się po zakończeniu terminu obecnie posiadanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233911,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256947,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241811,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPRO Jolanta Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341679705
7.3.3) Ulica: T. Kotarbińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241811,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Lompy 11A/10 znajdującym się w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Zamysłów" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont transformatorów i ich podzespołów dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S. A.
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
- Dostawy papieru i materiałów biurowych
- Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice- Projekt Ogólnomiejski - Budowa Skateparku teren przy ul. Łukowej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie potencjału technicznego i organizacyjnego cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa komputerów poleasingowych i urządzeń drukujących (2 części).
- Cyberbezpieczny Samorząd - Zakup i wdrożenie sieciowego serwera plików do archiwizacji
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.