Ogłoszenie z dnia 2025-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00596559/01 - Wynik z dnia 2025-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa medycyny pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895216164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa medycyny pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0463ce9c-d389-4335-b2d4-6888dbc91be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00605492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120777/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa medycyny pracy dla pracowników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
Z uwagi na prowadzone już postępowanie BHP.261.1.2025 pn. „Usługa medycyny pracy”, które zostało unieważnione w dniu 22.10.2025 r. z powodu braku złożonych ofert i pojawiające się uzasadnione ryzyko, że w przypadku wszczęcia nowego postępowania prowadzonym w trybie podstawowym nie zostaną złożone oferty, zamawiający zastosował tryb postępowania z
wolnej ręki. Ponadto warunki zamówienia nie zostały zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e2be02b7-396f-409d-bcde-9a36e99cb87b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BHP.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Okręgowego w Olsztynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 152000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Biskupcu4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 43000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Mrągowie4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 22800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Nidzicy4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25380 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa medycyny pracy dla Sądu Rejonowego w Piszu4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 40980 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392954895
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-228
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Agata Plawgo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391990245
7.3.3) Ulica: Szczepańskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Barczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-010
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko- Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392954895
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-228
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194590 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Indywidualna Praktyka Lekarska Bogdan Osłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Osłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9840121466
7.3.3) Ulica: Traugutta 13
7.3.4) Miejscowość: Nidzica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej Ewa Chodnica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272689427
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Politechniki Częstochowskiej i kandydatów do pracy
- Świadczenie usług medycznych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki.
- Usługa z zakresu medycyny pracy dla pracowników i żołnierzy z garnizonu Lębork w 2026 r.
- Usługi pielęgniarskie świadczone w miejscu zamieszkania chorego pozostającego pod opieką hospicjum domowego;
- Wizyty domowe lekarskie w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego - osób w wieku 65 lat i starszych (24 osoby miesięcznie przez okres 3 miesięcy każda)
- Porady psychologa w miejscu zamieszkania pacjenta w ramach opieki hospicjum domowego oraz wsparcie psychologiczne dla opiekuna nieformalnego chorego
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





