Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505777/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c1dc2f1-ce83-4f12-b286-f5c0d526aa281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c1dc2f1-ce83-4f12-b286-f5c0d526aa28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Głusk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część1 zamówienia:Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Kliny na działce nr 185.
Inwestycja obejmuje budowę nowego oświetlenia drogowego wzdłuż drogi na odcinku dł. 510 mb z montażem 9 kompletów słupów z oprawami LED.
Oprawy LED mają spełniać następujące minimalne (nie gorsze) parametry techniczne .
moc opraw 36W - 42W dla części 1 i 2 zamówienia (przed zamontowaniem uzgodnić moce opraw z Zamawiającym)
moc opraw około 200 W – dla części 3 zamówienia ( przed zamontowaniem uzgodnić moc z Zamawiającym);
barwa światła neutralna w zakresie 3500 K – 4000 K,
korpus oprawy o IP66 – klasa szczelności ;
trwałość min. 100 000 godz. definiowana przy L90B10,
początkowa skuteczność świetlna oprawy min.135 Im/W,
współczynnik mocy biernej cos ( fi) >=0,93,
- uchwyt montażowy musi umożliwiać zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie minimum ±15 st.
Dopuszcza się stosowania dodatkowych elementów montażowych, zawiasów, i przejściówek w
celu dopasowania kąta montażu oprawy.
zasilacz programowalny z aktywną funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego, autonomiczną funkcją redukcji mocy i DALI ,
oprawa powinna posiadać zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 10 kV,
szybkozłącza IP66 do łatwej instalacji bez otwierania oprawy,
ma posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC,
- Oprawy oświetleniowe ponad to powinny być wyposażone w programowalny przekaźnik czasowy (zasilacz) z automatyczną funkcją redukcji mocy, w dwóch przedziałach czasowych, w których redukowane jest natężenie strumienia świetlnego na dwóch różnych poziomach. Przekaźnik ( zasilacz) powinien umożliwiać zmianę nastaw zarówno w pojedynczej oprawie, jak również we wszystkich oprawach jednocześnie oraz być kompatybilny z zastosowanym sterownikiem i istniejącym na ternie gminy systemem sterowania oświetleniem.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiary robót budowlanych, projekty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 131677,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia:Budowa oświetlenia drogi gminnej w miejscowości Majdan Mętowski.
Inwestycja powyższa obejmuje budowę nowego oświetlenia drogowego na odcinku 504 mb z montażem 10 kompletów słupów oświetleniowych z oprawami LED.
Oprawy LED mają spełniać następujące minimalne (nie gorsze) parametry techniczne .
moc opraw 36W - 42W dla części 1 i 2 zamówienia (przed zamontowaniem uzgodnić moce opraw z Zamawiającym)
moc opraw około 200 W – dla części 3 zamówienia ( przed zamontowaniem uzgodnić moc z Zamawiającym);
barwa światła neutralna w zakresie 3500 K – 4000 K,
korpus oprawy o IP66 – klasa szczelności ;
trwałość min. 100 000 godz. definiowana przy L90B10,
początkowa skuteczność świetlna oprawy min.135 Im/W,
współczynnik mocy biernej cos ( fi) >=0,93,
- uchwyt montażowy musi umożliwiać zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie minimum ±15 st.
Dopuszcza się stosowania dodatkowych elementów montażowych, zawiasów, i przejściówek w
celu dopasowania kąta montażu oprawy.
zasilacz programowalny z aktywną funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego, autonomiczną funkcją redukcji mocy i DALI ,
oprawa powinna posiadać zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 10 kV,
szybkozłącza IP66 do łatwej instalacji bez otwierania oprawy,
ma posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC,
- Oprawy oświetleniowe ponad to powinny być wyposażone w programowalny przekaźnik czasowy (zasilacz) z automatyczną funkcją redukcji mocy, w dwóch przedziałach czasowych, w których redukowane jest natężenie strumienia świetlnego na dwóch różnych poziomach. Przekaźnik ( zasilacz) powinien umożliwiać zmianę nastaw zarówno w pojedynczej oprawie, jak również we wszystkich oprawach jednocześnie oraz być kompatybilny z zastosowanym sterownikiem i istniejącym na ternie gminy systemem sterowania oświetleniem.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiary robót budowlanych, projekty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 128410,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia:Budowa oświetlenia boiska w miejscowości Kalinówka.
Inwestycja powyższa obejmuje oświetlenie terenu działki 96/6 (boisko), długość linii kablowej 203 m zmontażem 6 kompletów słupów z oprawami LED o mocy około 200W , z szafą oświetleniową.
Oprawy LED mają spełniać następujące minimalne (nie gorsze) parametry techniczne .
moc opraw 36W - 42W dla części 1 i 2 zamówienia (przed zamontowaniem uzgodnić moce opraw z Zamawiającym)
moc opraw około 200 W – dla części 3 zamówienia ( przed zamontowaniem uzgodnić moc z Zamawiającym);
barwa światła neutralna w zakresie 3500 K – 4000 K,
korpus oprawy o IP66 – klasa szczelności ;
trwałość min. 100 000 godz. definiowana przy L90B10,
początkowa skuteczność świetlna oprawy min.135 Im/W,
współczynnik mocy biernej cos ( fi) >=0,93,
- uchwyt montażowy musi umożliwiać zmianę kąta nachylenia oprawy w zakresie minimum ±15 st.
Dopuszcza się stosowania dodatkowych elementów montażowych, zawiasów, i przejściówek w
celu dopasowania kąta montażu oprawy.
zasilacz programowalny z aktywną funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego, autonomiczną funkcją redukcji mocy i DALI ,
oprawa powinna posiadać zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 10 kV,
szybkozłącza IP66 do łatwej instalacji bez otwierania oprawy,
ma posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC,
- Oprawy oświetleniowe ponad to powinny być wyposażone w programowalny przekaźnik czasowy (zasilacz) z automatyczną funkcją redukcji mocy, w dwóch przedziałach czasowych, w których redukowane jest natężenie strumienia świetlnego na dwóch różnych poziomach. Przekaźnik ( zasilacz) powinien umożliwiać zmianę nastaw zarówno w pojedynczej oprawie, jak również we wszystkich oprawach jednocześnie oraz być kompatybilny z zastosowanym sterownikiem i istniejącym na ternie gminy systemem sterowania oświetleniem.
Część 3 zamówienia- dla tej części zamówienia słupy oświetleniowe (używane) zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Słupy, o których mowa powyżej będą do odbioru w obrębie około 10 km od miejsca inwestycji przez Wykonawcę.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.
- przedmiary robót budowlanych, projekty techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 63379,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68272,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68272,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Leszek Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180009905
7.3.3) Ulica: Nadstawna
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68272,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68872,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68872,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Leszek Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180009905
7.3.3) Ulica: Nadstawna 8/8
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68872,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43321,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43321,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Leszek Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180009905
7.3.3) Ulica: Nadstawna 8/8
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43321,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
- Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych, gmina Głusk (2)
- "Remont i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w SP w Prawiednikach"(2)
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.