Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Czchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-860
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146621716
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c96e210-e399-45f5-8561-e0745c35ec171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c96e210-e399-45f5-8561-e0745c35ec17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005393/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów – Cyberbezpieczny Samorząd”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane ze środków Funduszy Europejskich Na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITI.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu „Gmina Czchów” – Cyberbezpieczny Samorząd”:
a) Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
b) Zakup i dostawa serwera NAS do backupu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.
c) Zakup i dostawa switchy zarządzalnych do Urzędu Miejskiego w Czchowie - 2 szt.,
d) Zakup i dostawa zasilaczy UPS - 24 szt.,
e) Zakup i dostawa dysków serwerowych - 10 szt.,
f) Zakup specjalistycznego oprogramowania klasy EDR na potrzeby Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1 szt.,
g) Zakup i montaż agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Miejskiego w Czchowie - 1szt.
h) Przeprowadzenie audytu KRI – 2 szt.,
i) Przeprowadzenie audytu końcowego 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
31214100-0 - Przełączniki
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
79212000-3 - Usługi audytu
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2024 poz. 1320 ) dalej jako p.z.p. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, bowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. Wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający skrócił termin składania ofert do okresu niezgodnego z 7 dniowym terminem minimalnym wynikającym z art.283 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2024 poz. 1320). Ogłoszenie o zamówieniu nastąpiło 18.10.2024r. o godz. 13.37 natomiast otwarcie ofert w dniu 25.10.2024r. o godz. 11.03.
Nie jest możliwe w tym wypadku naprawienie wady postępowania, czyli zachowanie prawidłowego terminu otwarcia ofert we właściwym czasie po upływie terminu składania ofert tj. 26.10.2024r. o godz.11.00, ponieważ jest to czynność, której nie można powtórzyć. Wada tego postępowania jest nieusuwalna oraz wywiera istotny wpływ na proces zawarcia umowy zamówienia publicznego, skutkując brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Ustawodawca wyraźnie wskazuje, iż unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p. wymaga wykazania, że nie ma możliwości zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu. Tym samym, unieważniając postępowanie, Zamawiający ma obowiązek wykazania, że zachodzą podstawy do ewentualnego unieważnienia umowy określone w art. 457 p.z.p. lub określone w k.c. a skutkujące unieważnieniem umowy.
W art. 457 ust.5 p.z.p zawarto odwołanie do art. 70[5] k.c. w myśl, którego organizator oraz uczestnik aukcji albo przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik aukcji albo przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.
W analizowanym postępowaniu należy stwierdzić, że zamawiający wpłynął na wynik postępowania w sposób sprzeczny z prawem, ponieważ skrócił termin składania ofert do okresu niezgodnego z p.z.p., a jednocześnie mogącego mieć decydujący wpływ w procesie decyzyjnym wykonawców co do ich udziału w postępowaniu.
Wobec powyższego koniecznym stało się unieważnienie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i wdrożenie systemu do tworzenia kopii bezpieczeństwa w chmurze dla Urzędu Gminy w Ostrowitem oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowitem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa rower. szlaku turystyczno - edukacyjnego po Przemęckim Parku Krajobrazowym wraz z budową wieży widokowej nad Jeziorem Dominickim- rozwój walorów turystycznych na terenie powiatu leszczyńskiego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część druga
- Zakup oprogramowania DLP (Data Leak Prevention) dla Urzędu Gminy w Ostrowitem dla 35 użytkowników wraz z usługą wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.