Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOZORZE OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE, PRZY UL. RACULA-WIERZBOWA 6 W ZIELONEJ GÓRZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 327 10 68
1.5.8.) Numer faksu: 68 325 34 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatzielonagora@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gddkia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOZORZE OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE GDDKiA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE, PRZY UL. RACULA-WIERZBOWA 6 W ZIELONEJ GÓRZE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec5a17cf-d58c-4c4c-a51b-3aa06f8a23cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224643/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie GDDKiA w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZG.D-3.2421.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165329,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie GDDKiA Oddział w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze.”
Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie osób i mienia na rzecz GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, przy ul. Racula- Wierzbowa 6, 66-004 wraz z terenem przyległym (plac z budynkami i garażami) dz. nr 324/6.
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) staranne wykonywanie obowiązków, mające na celu ochronę mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją oraz zabezpieczenie obiektu Zamawiającego przed ingerencją osób trzecich;
2) świadczenie przedmiotu usługi stosownie do zakresu i rodzaju prac oraz wymiaru czasu pracy (godzin/dni) w sposób wskazany w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia:
- w dni robocze w godzinach od 16.00 do 7.00 dnia następnego,
- dni wolne od pracy 24h na dobę, jednoosobowo przez rotacyjnie zmieniających się pracowników;
3) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
4) natychmiastowa interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa obiektu i mienia, a w szczególności w razie:
• zapobieganie zakłóceniom porządku na ochranianym terenie i powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku;
• powiadamianie Policji o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianym oraz zabezpieczenie miejsca ich popełniania do czasu przybycia Policji;
• powiadamianie Straży Pożarnej o wystąpieniu pożaru oraz podejmowanie działań zmierzających do opanowania ognia przed przybyciem stosownych służb;
5) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną obiektu i mienia oraz rejestrowanie wszelkich spostrzeżeń, uwag i innych istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego;
6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego telefonicznie wyłącznie przez koordynatora (w nagłych przypadkach przez pracowników ochrony) o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania Przedmiotu zamówienia, mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu zamówienia (stwierdzenie pożaru, awarii sieci wod.-kan., elektrycznej lub innych zdarzeń losowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193961,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289169,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193961,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raven Ochrona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291856442
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193961,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Budowa drugiego ujęcia wody wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w budynku nr 211 na Obozowisku nr 2" w Wędrzynie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Zakup videogastroskopu dla Centralnej Endoskopii
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ UZ POD POTRZEBY CENTRUM NAUK PRZEDKLINICZNYCH
- NZ.261.35.2025 Sukcesywne dostawy materiałów diagnostycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę i budowę przepustu w ciągu drogi gminnej nr 007206F w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia.
- Świadczenie usług dozoru stałego i doraźnego obiektów położonych na terenie gminy Banie Mazurskie, Barciany i Rybno, znajdujących się w ZWRSP pozostającego w dyspozycji KOWR OT w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzeń plenerowych realizowanych poza siedzibą Teatru "Łaźnia Nowa" w ramach Bulwar[t]u Sztuki 2025
- Usługa bezpośredniej ochrony mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem oraz usług związanych z utrzymaniem porządku na terenie Spółki Lubelskie Dworce S.A. w Lublinie przy Al. Tysiąclecia 6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych oraz stałej ochrony mienia obiektów dla Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Mokotów
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.