Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482555/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie materiałów informacyjno- promocyjnych w ramach projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” oraz „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1” z programu FEM 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016362050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chłodna 52
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-872
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 5784400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wup.mazowsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie materiałów informacyjno- promocyjnych w ramach projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” oraz „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1” z programu FEM 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a107b41-c0b9-4b00-be76-68373eb12990
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216443/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup usługi przygotowania i dostarczenia materiałów informacyjno-promocyjnych (np.notesy, długopisy, ulotki, plakaty, roll-upy) Działanie 6.3
1.2.6 Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji projektów własnych - Działanie 6.3 EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1
1.2.7 Zakup usługi przygotowania i dostarczenia materiałów informacyjno-promocyjnych dedykowanych realizacji usługi Informowania na temat warunków życia i pracy - Działanie 6.3 EURES w regionie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane w ramach Działania 6.3 FEM 2021-2027 dotyczy projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” i „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.262.76.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166947,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup usługi w zakresie opracowania projektów graficznych wraz z umieszczeniem odpowiednich logotypów oraz zakup i dostarczenie materiałów informacyjno- promocyjnych zgodnie z założeniami przedstawionymi zgodnie z załącznikiem. Zamówieniew ramach projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” oraz „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1” z programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 154655,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa opracowania merytorycznego, graficznego, druku i dostarczenia do siedziby zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych, których celem jest rozpowszechnianie informacji o usługach oferowanych w ramach sieci EURES dla polskich pracodawców, bezrobotnych i osób poszukujących pracy oraz promowanie realizowanych projektów w ramach Działania 6.3 „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1 ” i „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” Program FEM 2021-20274.5.3.) Główny kod CPV: 22140000-3 - Ulotki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22160000-9 - Informatory
4.5.5.) Wartość części: 12291,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w trakcie badania ofert, stwierdził, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na rozbieżnościach zawartych pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia a formularzem ofertowym. W Załączniku Nr 1 do SWZ tj. Formularzu ofertowym błędnie została opisana pozycja nr 3 dotycząca notesu A5 w kratkę gdzie Zamawiający wymagał dokonania kalkulacji ceny dla notesu 50-cio kartkowego. Tymczasem zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, przedmiotem zamówienia były notatniki 80-cio kartkowe. Ponadto w Formularzu ofertowym Zamawiający podał błędne ilości zamawianych artykułów niezgodne z ilościami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia - dotyczyło to poz. nr 1 Torba bawełniana, poz. nr 2 Zestaw piśmienniczy, poz. nr 3 notes A5, poz. nr 4 Teczka konferencyjna, poz. nr 5 Pojemnik z miętówkami, poz. nr 8 Pamięć USB. Powyższe rozbieżności pomiędzy Formularzem ofertowym i Opisem przedmiotu zamówienia mają wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać jasne i jednoznaczne informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Wymagany Formularz ofertowy, mógł mieć wpływ na zaoferowanie innego produktu, niż oczekiwany przez Zamawiającego oraz prowadził do nieprawidłowego skalkulowania ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136627,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207119,70 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowo-Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6441853060
7.3.3) Ulica: Podjazdowa 2 lok. 31
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; Znak postępowania: ZZP.ZP.411.64.2025
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.