Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych na Obszarach Administracyjnych 1, 2, 3, 4 w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72b3579c-ca71-400e-87b3-189ec2ecbdef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych na Obszarach Administracyjnych 1, 2, 3, 4 w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72b3579c-ca71-400e-87b3-189ec2ecbdef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Postępowanie na wykonywanie w 2024 r. napraw oraz usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.117.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są naprawy i usuwanie przecieków na dachach budynków mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Gdańsk administrowanych przez Obszary Administracyjne nr 1, 2, 3, 4 stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości
2. Zakres robót obejmuje roboty w zakresie wykonania pokryć dachowych i naprawy konstrukcji dachu obejmują powierzchnię do 50% połaci dachu i nie wymagające pozwolenia na budowę lub wykonania dokumentacji projektowej, np.:
a) miejscową likwidację przecieków wody poprzez:
- dach papowy - przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat z papy wraz z przymocowaniem luźnych fragmentów papy, przesmarowaniem dachu preparatami bitumicznymi w celu uszczelnienia,
- dach ceramiczny – wymiana uszkodzonych i miejscowe uzupełnienie brakujących dachówek i gąsiorów, oraz miejscowe uszczelnienie zaprawą,
b) miejscowe uszczelnienie pokrycia dachowego - płynne pokrycia chemoutwardzalne,
c) naprawa lub uszczelnienie świetlików lub okien połaciowych i/lub pokrycia dachowego wokół nich,
d) czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych ,
e) naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych , parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych, wywiewek wraz z ich konieczną wymianą łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
f) naprawa, osadzanie oraz wymianę wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabin kominiarskich klamer włazowych, ław i stopni kominiarskich,
g) likwidacja nieczynnych anten i innych zbędnych elementów,
h) naprawę pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia grubości 5,7 mm,
i) miejscowa lub awaryjna naprawa więźby dachowej (pojedyncze fragmenty belek) związana z naprawą pokrycia dachu ,
j) miejscowa naprawa instalacji odgromowej na połaci dachu,
k) miejscowa lub awaryjna naprawa kominów związana z naprawą pokrycia dachu ,
l) awaryjne zabezpieczenie nieszczelnych dachów plandekami dekarskimi,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY "ALTON " Jan Cejnóg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191243993
7.3.3) Ulica: ul. Jana Husa 18 lokal 7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-315
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANY "ALTON " Jan Cejnóg
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANY "ALTON " Jan Cejnóg
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.