Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 114257E na odcinku Chałupki - Chojne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/103/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 114257E na odcinku Chałupki - Chojne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-214c348a-c486-4ca9-85eb-03e3f1f37c39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi gminnej nr 114257E na odcinku Chałupki - Chojne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3919413,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej nr 114257E na odcinku Chałupki - Chojne.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie łódzkim, powiecie sieradzkim, na terenie Gminy Sieradz, działki: dz. nr ewid. 41/1, obręb Woźniki, dz. nr ewid. 82/1, obręb Chałupki, dz. nr ewid. 118/3, obręb Chałupki, dz. nr ewid. 118/1, obręb Chałupki, dz. nr ewid. 850, obręb Chojne.
2) Dane ogólne
- całkowita długość remontowanych odcinków drogi gminnej - 4280,0 m
- przekrój drogi:
na odcinkach prostych z pochyleniem daszkowym 2%,
na odcinkach łuków poziomych z pochyleniem jednostronnym 2%,
- rodzaj nawierzchni – nawierzchnia asfaltowa,
- szerokość remontowanej jezdni - 5,00 m
- kategoria drogi - D
- klasa drogi – gminna
- kategoria ruchu – KR1.
3) Remont drogi będzie polegał w szczególności na:
- odtworzeniu osi trasy w terenie
- mechanicznym rozebraniu podbudowy z kruszywa/kamienia/ziemi o grubości 15 i 30 cm
- mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- wykonaniu warstw konstrukcyjnych drogi na odcinku od km 0+000 do km 1+100 i od km 3+280 do km 4+280 o przekroju: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S o gr 4cm, warstwa wiążąco-wyrównawcza w ilości 25 kg/m², podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15cm, warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm o RM=5,0MPa, warstwa gruntu niewysadzinowego o CBR>=20% gr. 10 cm
- wykonaniu warstw konstrukcyjnych drogi na odcinku od km 1+100 do km 3+280 o przekroju: warstwa ścieralna 4cm, warstwa wiążąco-wyrównawcza z mieszanki min-asf. w ilości 25 kg/m², podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20cm
- utwardzeniu poboczy kruszywem – warstwa grubości po zagęszczeniu średnio 5 cm
- wykonaniu przepustów rurowych
- wykonaniu oznakowania pionowego
- wykonaniu i montażu tablic informacyjnych/pamiątkowych.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt techniczny, przedmiar i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SWZ.
5) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
6) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z robotami w zakresie poboczy,
- czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
7) Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: Remont drogi gminnej nr 114257E na odcinku Chałupki-Chojne dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 Rok.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3299030,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4144974,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3299030,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Wrzecioniarz "ARES"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272001348
7.3.3) Ulica: Grabska
7.3.4) Miejscowość: Klonowa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-273
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3299030,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu oraz budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli
- Modernizacja kanalizacji sanitarnej w budynku Przedszkola nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sieradzu
- Remont elewacji wraz z gzymsami w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
- Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla jednostek samorządu terytorialnego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Sieradz - Zduńska Wola - Łask 2035
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Modernizacja łazienek wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów brukarskich - chodników, zjazdów, krawężników na ulicach: Otrębuskiej, Radziejowickiej, Ołtarzewskiej w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Głogów Małopolski - 3 zadania
- Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Resko w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.