Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00547675/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa latarni ulicznych solarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa latarni ulicznych solarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89175ab8-5dc2-46d6-9cb6-2b7c58bd69bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021120/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa latarni ulicznych solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.112.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotu zamówienia: 1) dostawa lamp ulicznych solarnych składających się z fundamentu, słupa, lampy LED oraz panelu solarnego i akumulatora. Fundament powinien być prefabrykowany, zbrojony, typowy przeznaczony do montażu masztów oświetleniowych, zaimpregnowany, fundament powinien posiadać 4 kotwy montażowe, w zestawie z polimerowymi maskownicami. Słup o wysokości 5 m, powinien być wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo, grubość blachy min. 2,5 mm; w dolnej części, ok. 500 mm nad podstawą powinna znajdować się wnęka rewizyjna. Oświetlenie LED powinno mieć moc min. 40 W; strumień świetlny min. 8000 lm; efektywność świetlna min. 200 lm/W; kąt rozsyłu światła: drogowe min. 150o x 70o; temperatura barwy światła 5000-6500 K, biała naturalna; wskaźnik oddawania barw min. 75; żywotność min. 50000 godzin, korpus wykonany z aluminium odlewanego ciśnieniowo. Panel fotowoltaiczny powinien spełniać wymagania: moc min. 80 W / 18 V; żywotność min. 30 lat; zakres regulacji 360o poziomo + 180 o pionowo; regulator solarny o wysokiej sprawności. Akumulator powinien być litowo-żelazowo-fosforanowy, pojemności min. 27 Ah (12,8 V), żywotności min. 10 lat, głębokie rozładowanie powinno wynosić min. 2000 cykli, natomiast płytkie ładowanie min. 6000 cykli. 2) zapotrzebowanie: Kamienna – 5 kompletów, Kowalowice – 3 komplety, Ligotka – 5 kompletów, Rychnów – 5 kompletów, Smogorzów – 6 kompletów. Wykonawca dostarczy komplet lamp do Namysłowa na adres wskazany przez Zamawiającego.
Wymagania: Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące (maksymalnie 36 miesięcy) licząc od daty dostarczenia materiałów, zobowiązując się do bezpłatnego usuwania wad fizycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli wady te ujawnią się we wskazanym okresie. Dostarczone materiały muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa. Muszą posiadać certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę lub deklarację zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną (akredytowane laboratorium). Uwagi: 1) Wszystkie nazwy własne podane w opisie należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak podane w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928530-2 - Latarnie uliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79113,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282949,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79113,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRA ENERGIA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146899208; NIP: 1182094532
7.3.3) Ulica: Sochaczewska 110
7.3.4) Miejscowość: Macierzysz/Ostrów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79113,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa asortymentu brukarskiego z kamieni naturalnych
- Poprawa jakości powietrza na obszarze Powiatu Namysłowskiego poprzez budowę drogi rowerowej przy DP 1103 O na odcinku Smarchowice Małe - Jakubowice.
- Zakup trzech lekkich pojazdów rozpoznawczo-ratowniczych dla Ochotniczych Straży Pożarnych w Brzozowcu, Głuszynie, Ligocie Książęcej
- 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Ziemiełowicach. 2. Rozbudowa oświetlenia na boisku sportowym w Smarchowicach Śląskich.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Oławskiej w Namysłowie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.