eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychOchrona osób i mienia



Ogłoszenie z dnia 2025-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,214379,13297e3a70694ec5438f50eafe5e2d94.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861984605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527318100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wysockiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: IV Liceum Ogólnokształcące z oddziałami integracyjnymi i sportowymi im. Janusza Kusocińskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542770413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne Aqua-Zdrój Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862888016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862608287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andresa 48

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a107aa6-0ee7-4767-95c2-7102f62fc28f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00601044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Ochrona osób i mienia (zamówienie wspólne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.187.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1194981,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1
OCHRONA OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY WAŁBRZYCH – MIASTA NA PRAWACH POWIATU I OBIEKTÓW SPÓŁKI GMINNEJ

Zadanie będzie realizowane na podstawie umów zawartych z niżej wymienionymi Zamawiającymi:
1. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu
Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Wspólnot Samorządowych
- zdalna ochrona (monitorowanie) obiektów, usytuowanych pod następującymi adresami:
a) obiekty Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu:
 pl. Magistracki 1
 ul. Sienkiewicza 6-8
 ul. Sienkiewicza 9
 ul. Kopernika 2
 ul. Kopernika 2 (pomieszczenia biurowe nad garażami)
 ul. Dmowskiego 2
 ul. Matejki 1
 ul. Matejki 2
 ul. Matejki 3
 ul. Matejki 5
 ul. Słowackiego 23a
 ul. Limanowskiego 9
b) siedziby Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu:
• WS „Lubiechów” - ul. Wilcza 12/1
• WS „Piaskowa Góra” - ul. Hirszfelda 2
• WS „Śródmieście” - ul. Bolesława Chrobrego 1
• WS „Podgórze, Nowy i Stary Glinik” - ul. Niepodległości 24
• WS „Biały Kamień, Konradów” - ul. Andersa 145
• WS „Nowe Miasto” - ul. Piłsudskiego 102
• WS „Rusinowa, Kozice” - ul. Osiedle Górnicze 46
• WS „Stary Zdrój” - ul. Armii Krajowej 37
• WS „ Podzamcze” - Aleja Podwale 1.

2. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Przedmiotem zamówienia jest obsługa SSWiN w budynku Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. Mickiewicza 26 oraz w Ogrzewalni dla osób bezdomnych przy ul. Beethovena 1A w Wałbrzychu.

3. Miejskim Zarządem Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia w systemie zdalnej ochrony (monitorowanie) nw. nieruchomości zabudowanych zlokalizowanych w Wałbrzychu:
1) Budynek Dyrekcji przy ul. Andersa 48
2) Budynek Księgowości przy ul. Andersa 36
3) Budynek Rotunda przy ul. Andersa 48a
4) Pogotowie techniczne przy ul. Andersa 40
5) BOK - Biały Kamień przy ul. Andersa 165
6) BOK - Śródmieście przy ul. Mickiewicza 35
7) BOK – Podgórze przy ul. Jagiellońskiej 7-9
8) BOK – Stary Zdrój przy ul. 11 Listopada 48
9) BOK – Nowe Miasto przy ul. Sygietyńskiego 19
10) BOK – Sobięcin przy ul. 1 Maja 81a
11) BOK – Piaskowa Góra ul. Topolowej 25b.
Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania we własnym zakresie w obiektach objętych zamówieniem nadajników radiowych niezbędnych do obsługi systemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 39468,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OCHRONA FIZYCZNA I ELEKTRONICZNA OBIEKTÓW KOMUNALNYCH GMINY WAŁBRZYCH I OBIEKTÓW SPÓŁKI GMINNEJ

Zadanie będzie realizowane na podstawie umów zawartych z niżej wymienionymi Zamawiającymi:

1. Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie fizycznej budynku biurowego Zamawiającego przy ul. Kilińskiego 1 w wymiarze 12 godzin dziennie, obsłudze SSWIN w budynku biurowym Zamawiającego, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie śliskości w obrębie najbliższego otoczenia budynku (wraz z zapewnieniem piasku i soli drogowej).

2. Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dozorowanie historycznych obiektów i terenów, ochrona mienia, wystaw i eksponatów, monitorowanie systemu przeciwpożarowego oraz ochrona imprez organizowanych na terenie Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia,
2) całodobowe monitorowanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz nadzorowanie obiektu po włamaniu lub jego próbie, do czasu pojawienia się policji lub osoby upoważnionej w budynku przy ulicy Broniewskiego 65a oraz w kinie przy ulicy Broniewskiego 65d Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu,
3) ochrona mienia obiektu przy ulicy Reja (wejście do Lisiej Sztolni), zamontowanie i obsługę systemu dozoru elektronicznego, przyjazd grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia alarmu w czasie nieprzekraczającym czasu podanego w ofercie od momentu jego zadziałania oraz co najmniej jednokrotny przejazd grupy patrolowej obok obiektu w ciągu doby,
4) przygotowanie niezbędnych pozwoleń i dokumentacji wymaganych do organizacji imprezy masowej „Dni Wałbrzycha”, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.

Usługa dozoru i ochrony wykonywana będzie zgodnie z procedurami ochrony i wytycznymi Zamawiającego określonymi w SWZ, Planie Ochrony Muzeum uzgodnionym z Wykonawcą oraz z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę z należytą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru swojej działalności.

3. Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym Aqua-Zdrój Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest ochrona nw. nieruchomości, zlokalizowanych na terenie obiektu Aqua –Zdrój przy ul. Ratuszowej 6, w którego skład wchodzą:
1. Kryta Pływalnia o powierzchni użytkowej 3972 m2 i usługowej 1018m2,
2. Hala Widowiskowo – Sportowa o pow. użytkowej 4194 m2 i usługowej 377m2 na około 2000 osób,
3. Hotel o powierzchni użytkowej 3138 m2 (120 miejsc noclegowych),
4. Budynek Techniczny,
5. Stadion sportowy,
6. Dwa Boiska sportowe,
7. Trzy Parkingi.

Prawo opcji
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia na zadaniu 2 – usługa świadczona na rzecz Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnym Aqua-Zdrój Sp. z o.o. z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prawem opcji jest możliwość zwiększenia zakresu usług objętych zamówieniem podstawowym na warunkach określonych w projekcie umowy, tj. zwiększenie liczby godzin świadczenia usług ochrony osób i mienia na terenie „AQUA – ZDRÓJ” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu o zakres godzin podanych w załączniku nr 1b do SWZ – formularzu ofertowym.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację usług. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 856773,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY I TRANSPORTU WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH PRZEZ KONWÓJ

Zadanie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej z niżej wymienionym Zamawiającym:
Wałbrzyskim Centrum Sportowo-Rekreacyjnym Aqua-Zdrój Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest ochrona i transport wartości pieniężnych przez konwój, przy użyciu wymaganych środków i sprzętu nie częściej niż 1 raz w tygodniu (Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości transportu wartości pieniężnych do 2 razy w tygodniu w przypadku większego utargu) na wezwanie Zamawiającego, na trasie Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” – Bank Zamawiającego (położony na terenie miasta Wałbrzycha), przy poniższych wymogach:
a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy,
b) konwój przez minimum 2 osoby,
c) konwój dotyczy wartości pieniężnych w kwocie nieprzekraczającej 0,2 jednostki obliczeniowej, o której mowa w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OCHRONA FIZYCZNA I ELEKTRONICZNA OBIEKTU INTERNATU „JULIA”
Zadanie będzie realizowane na podstawie umowy zawartej z niżej wymienionym Zamawiającym: Gminą Wałbrzych – Miastem na Prawach Powiatu – IV Liceum Ogólnokształcące z oddziałami integracyjnymi i sportowymi im. Janusza Kusocińskiego

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego ochrony mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia w obiekcie Zamawiającego - Internacie „Julia” przy IV Liceum Ogólnokształcącym z oddziałami integracyjnymi i sportowymi w Wałbrzychu położonym w Wałbrzychu przy ul. Wysockiego 11A w sposób ciągły przez 24 godziny od poniedziałku do niedzieli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

4.5.5.) Wartość części: 295145,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39966,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39966,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39966,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo – Usługowe VICOTEL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860003657

7.3.3) Ulica: Beethovena

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39966,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860622,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860622,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860622,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silezjan Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982147274

7.3.3) Ulica: Centralna

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

realizacja zadań grup, patroli interwencyjnych z uwzględnieniem zapisów dot. kluczowych części zamówienia dla CSR AQUA-ZDRÓJ sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860622,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 ze zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ochrona osób i mienia” – zadanie 3, ponieważ jedyna złożona oferta została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208042,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208042,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vicotel Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862538753

7.3.3) Ulica: Beethovena

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208042,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE 1
zawarto umowy z zamawiającymi:
1) Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu - umowa z 27.11.2025. , wartość 26.346,60 zł
2) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, umowa z 25.11.2025., wartość 1.476,00 zł
3) Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, umowa z 20.11.2025., wartość 12.144,00 zł
ZADANIE 2
zawarto umowy z zamawiającymi:
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu, umowa z 26.11.2025., wartość 100.693,68 zł
2) Centrum Nauki, Kultury i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu, umowa z 20.11.2025., wartość 610.777,00 zł
3) Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne Aqua-Zdrój Sp. z o.o., umowa z 28.11.2025., wartość 149151,70 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.