Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503634/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie żłobka w Gminie Środa Wielkopolska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612867737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie żłobka w Gminie Środa Wielkopolska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c70f877-66d3-4484-aec9-0e46c5d2f588
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004536/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Utworzenie żłobka w Gminie Środa Wielkopolska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4111275 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano - montażowych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane w ramach zadania pn.: „Utworzenie żłobka w Gminie Środa Wielkopolska” w ramach Programu rozwoju inwestycji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029” (poprzednia nazwa: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029) wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. Miejsce realizacji zamówienia: dz. nr 1975/4, dz. nr 1977, dz. nr 1979/3, dz. nr 1979/4.
Wszystkie założenia przyjęte na etapie projektowania i realizacji inwestycji powinny spełniać wymagania realizacji przewidziane w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, wytycznych Programu Aktywny Maluch, zaleceniach nadzoru inwestorskiego, obowiązujących warunkach technicznych, normach państwowych i branżowych, przepisach nadzoru technicznego, prawie budowlanym i sztuce inżynierskiej.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
b) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej rozbiórki obiektów kolidujących z projektowanym żłobkiem, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę;
c) Pełną obsługę geodezyjną;
d) Rozbiórka obiektów kolidujących z projektowanym żłobkiem, zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową;
e) Budowa i wyposażenie jednokondygnacyjnego obiektu oświatowego – żłobka na 80 dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu wokół oraz wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym oświetlenia zewnętrznego oraz małej architektury;
f) Wykonanie niezbędnych sieci i przyłączy infrastruktury technicznej (m.in. wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, niskonapięciowych);
g) Zagospodarowanie i odwodnienie terenu, tereny utwardzone (m.in. drogi, place, miejsca parkingowe, dojścia), zieleń urządzoną (m.in. nasadzenia drzew i krzewów, trawniki), małą architekturę, tablicą informacyjną, urządzenie i wyposażenie placów zabaw;
h) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji;
i) Zapewnienie nadzoru archeologicznego w trakcie prowadzenia robót, jeśli będzie to wymagane,
j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla etapu 2 opisanego w § 1 ust. 4 pkt. 2 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla przeprowadzonych robót lub skuteczne zgłoszenie zakończenia robót odpowiedniej jednostce Nadzoru Budowlanego, o ile będzie to wymagane, wykonanie odbiorów inwestycji ze służbami;
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- programem funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami/rysunkami,
- specyfikacją warunków zamówienia
- wytycznymi programu rozwoju inwestycji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Aktywny maluch” 2022-2029 (poprzednia nazwa: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029),
- obowiązującymi przepisami i normami,
- sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4. Ponadto przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej,
- przygotowanie terenu budowy,
- wykonanie rozbiórki obiektów kolidujących z projektowanym budynkiem żłobka
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie robót budowlanych,
- wykonanie robót konstrukcyjnych,
- wykonanie robót montażowych,
- zagospodarowanie terenu wraz z odwodnieniem,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji teletechnicznej,
- wykonanie robót drogowych,
- montaż systemów zabezpieczeń, monitoringu,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wyposażenie obiektu, placów zabaw,
- montaż małej architektury;
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od uzyskania mapy do celów projektowych, opracowania i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, wraz z uzyskaniem wszystkich opinii, uzgodnień i pozwoleń, ewentualnych odstępstw, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę, realizację robót rozbiórkowych i budowlanych wraz z dostawą i montażem sprzętu i urządzeń, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4880000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6329268,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4880000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spochacz Sp. z o.o. Sp.Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7861720308
7.3.3) Ulica: Ruszkowo 7A
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę .Nazwa podwykonawcy - TAIKA Jan Ciesielski.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SPOCHACZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4880000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Budowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą w rejonie ul. Gen. Andersa i ul. Gen. R. Abrahama w Środzie Wielkopolskiej
- Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem.
- Dostawy warzyw świeżych i owoców
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Ośrodka Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.