eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaKonserwacja elewacji wraz z remontem dachu budynku - zespołu dworca PKP w Krajence



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja elewacji wraz z remontem dachu budynku - zespołu dworca PKP w Krajence

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO KRAJENKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Krajenka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672639204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krajenka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f9b4792-3a96-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja elewacji wraz z remontem dachu budynku - zespołu dworca PKP w Krajence

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9b4792-3a96-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007830/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Konserwacja elewacji wraz z remontem dachu budynku - zespołu dworca PKP w Krajence

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOS.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Konserwacja elewacji wraz z remontem dachu budynku - zespołu dworca PKP w Krajence, w pełnym zakresie wynikającym z projektu budowlanego (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny), przedmiaru robót, specyfikacji technicznych.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
- renowację i konserwację elewacji budynku – roboty przygotowawcze, oczyszczenie ścian, detali architektonicznych itp., uzupełnienie ubytków, naprawę i konserwację zdobień i napisów, oczyszczenie cokołu – wszystkie prace w bieżącej konsultacji z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- termomodernizację dobudówki poprzez ocieplenie styropianem ścian zewnętrznych i dachu, malowanie, obróbki blacharskie itp.
- remont dachu – m. in. pokrycie papą, wymiana orynnowania, obróbki blacharskie naprawa kominów, przełożenie instalacji odgromowej itd.
- remont elementów zewnętrznych, tj. min. remont studzienek piwnicznych okiennych, podłączenie rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, remont schodów zewnętrznych, wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych,
- przebudowę opaski wokół budynku, tj. m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie terenów zielonych,
- wykonanie i przebudowę części dojść do budynku, roboty rozbiórkowe, nowe utwardzenia z kostki.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót oraz wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiar robót, wydane decyzje administracyjne oraz inne udostępnione dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ. Wszelkie załączniki należy traktować jako wzajemnie się objaśniające.
4. Zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich konieczna jest ścisła współpraca z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i spełnienie wszystkich wynikających z pozwolenia obowiązków.
5. Roboty będą prowadzone w budynku, w którym znajdują się pomieszczenia dworca kolejowego oraz lokale mieszkalne. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować i zorganizować roboty budowlane w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i jego otoczeniu, zapewnić bezpieczne dojścia do budynku dla jego mieszkańców oraz osób korzystających z poczekalni dworcowej. Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, w tym wygrodzenia ternu od strony torów, wg uzgodnień wydanych przez Polskie Linie Kolejowe.
6. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu robót, a w konsekwencji również całkowitego wynagrodzenia określonego w umowie. Ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Wykonawcy nie przysługuje wówczas prawo do żądania wynagrodzenia ani odszkodowania za zaniechany zakres robót. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi 80 % ceny ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARAD Developer Kowalscy" Marzena Jakóbczyk-Kowalska i Marcin Kowalski spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381224170

7.3.3) Ulica: WINCENTEGO WITOSA 73

7.3.4) Miejscowość: Złotów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.