eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi".



Og³oszenie z dnia 2024-11-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Rolnictwo, rozwój wsi, rynki rolne, rybo³ówstwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e3147893-b4ba-48e1-b9bc-6a7507ae3cd9

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00599768

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00284058/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.17 ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://minrol.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://minrol.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdzia³em 11 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://minrol.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z rozdzia³em 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA.zp.23.1.46.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug medycznych na rzecz osób przyjmowanych do pracy i pracowników Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie w zakresie:
1) wykonywania profilaktycznych badañ lekarskich (wstêpnych, okresowych, kontrolnych) z zakresu medycyny pracy, w tym badania radiologiczne, laboratoryjne i diagnostyczne, specjalistyczne konsultacje lekarskie oraz szczepienia wymagane przepisami sanitarnymi, o których mowa w ofercie Wykonawcy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do umowy, oraz inne niewymienione w ofercie Wykonawcy badania dodatkowe, zwane dalej ³±cznie „badaniami”,
2) zapewnienia udzia³u lekarza medycyny pracy w Komisji Bezpieczeñstwa i Higieny Pracy dzia³aj±cej u Zamawiaj±cego, w zakresie wynikaj±cym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) i zarz±dzeñ wewnêtrznych obowi±zuj±cych u Zamawiaj±cego, zwanych dalej równie¿ „us³ugami”.
3) gromadzenie, przechowywanie informacji o stanie zdrowia osób objêtych profilaktyczna opiek± zdrowotn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek leczniczych ¶wiadcz±cych us³ugi medyczne z zakresu medycyny pracy, którymi Wykonawca bêdzie dysponowa³ podczas wykonania zamówienia, znajduj±cych siê na terenie Warszawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki dotycz±ce:
1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, na podstawie ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. 2024 r. poz. 799);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

2) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:

1) wykaz wykonanych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, ¿e zosta³y one wykonane nale¿ycie. Przyk³adowy wzór formularza dokumentu podany jest w za³±czniku nr 7 do SIWZ.

2) dokumentu, z którego wynika, ¿e wykonawca jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór formularza zobowi±zania podmiotu podany jest w za³±czniku nr 4 do SWZ.
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b)sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 3 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zapisami projektu umowy zawartych w § 5 i § 6

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://minrol.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy o warto¶ci co najmniej 50 % maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.