Og³oszenie z dnia 2024-11-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00635316/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-05
- 2025/BZP 00013979/01 - Wynik z dnia 2025-01-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu w Parku Brodowskim – Psia Polana przy ul. S³owiczej w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Szczecin - Zak³ad Us³ug Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku S³oñcu 125A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu w Parku Brodowskim – Psia Polana przy ul. S³owiczej w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b974ce39-71f4-4232-8db4-7a2553cdd76a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00599406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Realizacja zadania SBO 2023 "Wybieg dla psów przy ul. S³owiczej" w Parku Brodowskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert,
wysy³ania i odbierania dokumentów oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy
znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zak³ad Us³ug Komunalnych z siedzib± w Szczecinie przy ul. Ku S³oñcu 125A;kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zak³adzie
Us³ug Komunalnych w Szczecinie jest mo¿liwy pod numerem telefonu 91 48 57 132 oraz adresem email:iod@zuk.szczecin.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „
„Zagospodarowanie terenu w Parku Brodowskim - Psia Polana przy ul. S³owiczej w Szczecinie” prowadzonym w
trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U.
z 2019 r.poz.2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy
Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych
wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UEL 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e: posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15RODO prawo dostêpu
do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
postêpowania oraz jego za³±czników);− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od zamawiaj±cego ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO; nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: C/48/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w Parku Brodowskim – Psia Polana przy ul. S³owiczej w Szczecinie.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV)
45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45112710-5 Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45233200-1 Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45322000-6 Wznoszenie ogrodzeñ
77211400-6 Us³ugi wycinania drzew
77211500-7 Us³ugi pielêgnacji drzew
77314100-5 Us³ugi w zakresie trawników
3. Przedmiot zamówienia – opisany w za³±cznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje miêdzy innymi:
1) prace zwi±zane z wykonaniem gospodarki drzewostanem, ciêciem drzew obumar³ych, ciêciem pielêgnacyjnym oraz ochron± drzewostanu w procesie inwestycyjnym,
2) prace zwi±zane z ukszta³towaniem terenu, w tym równie¿ niwelacja skarpy i jej powierzchniowe wzmocnienie,
3) budowê schodów wraz z fragmentem chodnika,
4) budowê ogrodzenia,
5) dostawê i monta¿ elementów malej architektury.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie – na w³asny koszt i we w³asnym zakresie – równie¿ m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pe³nej obs³ugi geodezyjno-kartograficznej (prace geodezyjne
i kartograficzne nale¿y prowadziæ zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia geodezyjnej obs³ugi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotycz±cych za³o¿enia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin w 2016 roku oraz prowadzenia czê¶ci cyfrowego systemu pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),
3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji (m.in. projektem organizacji ruchu) i niezbêdnymi uzgodnieniami i zajêciem pasa drogowego ³±cznie z naliczonymi op³atami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, je¶li zajdzie taka potrzeba,
4) zabezpieczenia istniej±cych sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz wspó³pracy z w³a¶cicielami sieci, o ile zajdzie taka konieczno¶æ,
5) w³a¶ciwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy,
6) utrzymania porz±dku przy wyje¼dzie z placu budowy na drogi publiczne i w obrêbie prowadzonych prac,
7) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,
8) zabezpieczenia w³asnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeñ powsta³ych podczas prowadzenia prac,
9) dostawy wody, energii elektrycznej i ¶rodków ³±czno¶ci,
10)realizacji prac w sposób nieuci±¿liwy dla osób odwiedzaj±cych park i zapewnienie mieszkañcom dróg komunikacyjnych i bezpiecznego przej¶cia,
11)uporz±dkowania terenu po zakoñczeniu prac, w tym usuniêcie szkód powsta³ych podczas wykonywania prac,
12)zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, okre¶lonych przepisami p.po¿. i bhp oraz przepisami dot. ochrony ¶rodowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
13)opracowania Planu Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia,
14)oznakowania terenu budowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej oraz og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, w widocznym miejscu,
15)wykonania postanowieñ wydanych decyzji administracyjnych,
16)przed przyst±pieniem do wykonania ciêæ sanitarnych i technicznych – dokonania przegl±du drzew pod k±tem obecno¶ci czynnych ptasich gniazd; w trwaj±cym okresie lêgowym (od 1 marca do 15 pa¼dziernika) Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania ekspertyzy ornitologicznej przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia w tym zakresie. W przypadku stwierdzenia obecno¶ci ptasich gniazd, konieczne bêdzie wstrzymanie ciêæ drzew i krzewów do zakoñczenia okresu ochronnego ptaków w okresie lêgowym. W takim przypadku ten zakres prac zostanie wstrzymany do czasu ustania kolizji lub wy³±czony z zakresu przedmiotu zamówienia,
17) ¶cis³ej wspó³pracy z Zamawiaj±cym, Nadzorem Inwestorskim i Nadzorem Autorskim,
18) zapewnienia uczestnictwa Kierownika budowy na naradach koordynacyjnych i technicznych na placu budowy lub w miejscach zwi±zanych z realizacj±, wskazanych przez Zamawiaj±cego i w terminach przez niego wyznaczonych, a tak¿e w trakcie kontroli przedstawicieli Pañstwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i innych organów,
19)ka¿dorazowo zg³aszania Zamawiaj±cemu kolizji z wystêpuj±cym drzewostanem,
20) wykonania robót zgodnie z zarz±dzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23.03.2021r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowi±zków s³u¿±cych ich wdro¿eniu (uzyskania zgody osoby sprawuj±cej nadzór dendrologiczny na rozpoczêcie robót - § 7 pkt 3 za³. Nr 2
do Zarz±dzenia),
21) zagospodarowania we w³asnym zakresie materia³ów z rozbiórki (sk³adowanie, wywóz, op³aty, itp.) po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz z za³adunkiem i roz³adunkiem),
22)poniesienia ca³kowitej odpowiedzialno¶ci za szkody spowodowane dzia³alno¶ci± wynik³± z realizacji przedmiotowych prac, powsta³e u Zamawiaj±cego i osób trzecich,
23)wykonania i przed³o¿enia Zamawiaj±cemu niezbêdnych badañ laboratoryjnych, np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych itp. na wbudowane materia³y (w jêzyku polskim),
24) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustaw± o odpadach,
25)wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obs³ugi, kartami katalogowymi, badaniami pod³o¿a, zagêszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodno¶ci, itp. w jêzyku polskim – w 2 egz.,
26)wykonania geodezji powykonawczej (za wykonanie geodezji inwentaryzacji powykonawczej zostanie uznane potwierdzenie z³o¿enia przez Wykonawcê mapy geodezyjnej powykonawczej w Miejskim O¶rodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz przekazanie Zamawiaj±cemu w/w potwierdzenia wraz z kopi± z³o¿onej mapy). Za geodezjê powykonawcz± uznaje siê wykonanie mapy zasadniczej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu zawieraj±cej wynik geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacje
o zgodno¶ci usytuowania obiektu budowlanego z projektem, opatrzonej klauzul± urzêdow± potwierdzenia przyjêcia do zasobów do pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz w formie szkiców geodezyjnych powykonawczych z oznakowaniem lokalizacji elementów ma³ej architektury,
27) sporz±dzenia i przekazania dokumentacji powykonawczej wynikaj±cej zarz±dzenia nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowi±zków s³u¿±cych ich wdro¿eniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 – za³±cznika nr 13 do obowi±zków – w formie papierowej i elektronicznej na no¶niku CD (w postaci plików pdf i edytowalnych),
28) przekazania Zamawiaj±cemu tabelarycznego zestawienia ¶rodków trwa³ych z wykazaniem poszczególnych cen brutto i netto.
(...)
11. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych.
12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy w³asne s± przyk³adowe. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert z produktami równowa¿nymi (oferta równowa¿na) z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w za³±czniku nr 5 do SWZ. Informacje odno¶nie oferty równowa¿nej zosta³y zawarte w rozdziale V SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków - szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia znajduj± siê w Rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
77211400-6 - Us³ugi wycinania drzew
77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy – zamówienia udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
Zakres robót budowlanych udzielanych w ramach zamówienia podobnego bêdzie zgodny z ca³o¶ci± lub czê¶ci± zakresu robót budowlanych udzielonych w ramach zakresu zamówienia podstawowego.
Warunkiem udzielenia zamówienia podobnego bêdzie brak wykonywania to¿samego zakresu prac na tym samym obiekcie przez innego Wykonawcê.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
2. Za najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu, zostanie uznana oferta z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³uw postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - minimalny poziom zdolno¶ci to:
1) wykonanie nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegaj±cych na budowie lub przebudowie
lub remoncie placu zabaw, parku, terenu rekreacyjnego, przy czym warto¶æ ka¿dej z dwóch wykazanych robót budowlanych nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 150 000,00 z³ brutto.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. warunek musi spe³niaæ jeden z wykonawców w ca³o¶ci. Analogicznie w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas Wykonawca wykazuje
te roboty budowalne, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³. Analogicznie
w przypadku polegania na zdolno¶ciach zawodowych podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku zosta³a wyra¿ona
w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP
dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) dysponowanie:
a) kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c±:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zmianami) osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego
do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu
o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania.
Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane
na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
b) osob± do pe³nienia nadzoru przy pracach zieleniarskich – osob±:
posiadaj±c± tytu³ mgr in¿. na kierunku przyrodniczym lub budowlanym
oraz
posiadaj±c± minimum 3-letnie do¶wiadczenie w nadzorowaniu prac w zieleni.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawy wykluczenia
z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 ustawy i z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±
albo
o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W przypadku sk³adania oferty równowa¿nej, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. opisu produktów równowa¿nych, zawieraj±cego co najmniej nazwê i parametry techniczne. Za równowa¿ne zostan± uznane produktyo parametrach nie gorszych ni¿ opisane w za³±cznikach nr 5 - 6 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy, je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie,
z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 ustawy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W przypadku sk³adania oferty równowa¿nej, uzupe³nieniu podlega przedmiotowy ¶rodek dowodowy, tj. opis produktów równowa¿nych, zawieraj±cy co najmniej nazwê i parametry techniczne.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Wysoko¶æ wadium to 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych i 00/100)
3. Wadium wnosi siê do dnia 06.12.2024 r., do godziny 9.00.
Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które
w ww. terminie zostanie zaksiêgowane na koncie Zamawiaj±cego.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone:
1) w pieni±dzu – przelewem na konto Zamawiaj±cego: 78 1020 4795 0000 9002 0332
3672,
2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci – dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, porêczenia) musz± zostaæ przekazane Zamawiaj±cemu w oryginale w postaci elektronicznej,
tj. w formie orygina³u opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
Dokumenty wadialne nie mog± zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych ich wyga¶niêcie od zwrotu orygina³u dokumentu do jego wystawcy.
5. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu
wyra¼nie oznaczyæ nazwê zadania, a tak¿e wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie
w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
7. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji
ubezpieczeniowej lub porêczenia:
1) dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz
z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2) gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory odno¶nie gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczenia z tre¶ci tych gwarancji/porêczeñ musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela (np. banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji/porêczenia) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³a co najmniej jedna z okoliczno¶ci przewidzianych w art. 98 ust. 6 pkt 1 – 3 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,
2) termin obowi±zywania gwarancji/porêczenia, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
9. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli nie wniesie on wadium lub wniesie
wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy.
11. Wykonawca w formularzu oferty wpisuje nr konta, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium wniesione w pieni±dzu.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 57 – 60 ustawy.2. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia.
3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±cej, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia,
4) wskazanie wykonawcy upowa¿nionego do wystawienia faktury.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy:1) zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ na podstawie i pod rygorami art. 455 ustawy,
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku:
A. konieczno¶ci przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a) (...)
B. wyst±pienia zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) (...)
C. powstania okoliczno¶ci bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.,
D. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, powoduj±cej zwiêkszenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy; zasady wprowadzania zmian:
a) (...)
E. innej okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkuj±cej niemo¿no¶ci± wykonania lub nienale¿ytym wykonaniem umowy,
F. wyst±pienia nieprzewidzianych warunków realizacji zadania, np. odkrycia nieinwentaryzowanych przedmiotów, obiektów, instalacji podziemnych i bêdzie to mia³o wp³yw na harmonogram i termin wykonania zadania,
3) Zmiana umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy, przez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawieraæ:
a) rodzaj i zakres zmian,
b) warunki wprowadzenia zmian,
c) ustalenie, ¿e zmiany nie modyfikuj± ogólnego charakteru umowy.
4) Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym co najmniej elementy, o których mowa wy¿ej) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. inspektor nadzoru, kierownik budowy, projektant.
5) W przypadku, gdy Wykonawca wyst±pi z inicjatyw± zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 i dalsze ustawy w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca obowi±zany bêdzie wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
6) Niezale¿nie od powy¿szego, Zamawiaj±cy i Wykonawca dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych umowy oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
7) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych, których warto¶æ nie zwiêksza wynagrodzenia umownego, okre¶lonego w umowie. Podstaw± wprowadzenia robót zamiennych bêdzie protokó³ konieczno¶ci robót zamiennych sporz±dzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach okre¶lonych w niniejszym rozdziale.
Zw wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków - szczegó³owe informacje dotycz±ce zmiany umowy znajduj± siê w Rozdziale XIX SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
I. Udostêpnienie zasobów1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach zawodowych lub/i technicznych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych, na zasadach okre¶lonych w art. 118 -123 ustawy.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
II. Sposób i termin sk³adania ofert
Ofertê (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami, tj.:
1) o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ),
2) pe³nomocnictwami,
3) w przypadku udostêpnionych zasobów:
zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy lub innym podmiotowym ¶rodkiem dowodowym, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ),
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
o¶wiadczeniem wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4
do SWZ) i o¶wiadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu dot. ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej:
opisem produktów równowa¿nych,
nale¿y z³o¿yæ na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 06.12.2024 r., do godz. 9.00.
III. Informacje o formalno¶ciach, które musz± zostaæ dope³nione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu:
1) dowód wniesienia zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy:
a) (...)
2) kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o przedmiar robót zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ (przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy wyliczaniu ceny ofertowej, a tak¿e m. in. w kwestiach podwykonawstwa,) –
w wersji papierowej i elektronicznej - edytowalnej z rozszerzeniem .ath,,
3) harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy, okre¶laj±cy terminy rozpoczêcia i zakoñczenia poszczególnych elementów robót,
4) umowê ubezpieczenia:
a) Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej wraz z odpowiedzialno¶ci± za podwykonawców
za szkody na mieniu lub na osobie wyrz±dzone przez Wykonawcê
lub podwykonawców w trakcie realizacji zadania, powsta³e w zwi±zku z realizacj± prac okre¶lonych w umowie, szkody powsta³e z tytu³u niewykonania
lub nienale¿ytego wykonania umowy – przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ kwota stanowi±ca cenê ofertow±. Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania ochrony ubezpieczeniowej przez okres wykonywania umowy,
b) obowi±zek zawarcia umowy ubezpieczenia bêdzie uwa¿any za spe³niony
w przypadku, gdy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu polisê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej wraz z dowodem op³aty wymagalnej sk³adki,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, o której mowa w rozdziale IX SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków - szczegó³owe informacje dotycz±ce formalno¶ci przed zawarciem umowy - znajduj± siê w Rozdziale XVII SWZ.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zlecenie organizacji cyklu dwóch plenerowych wydarzeñ na terenie województwa zachodniopomorskiego pn. "Letni Festiwal Innowacji"
- Budowa dzia³u badawczo-do¶wiadczalnego z laboratorium i nowoczesn± infrastruktur± w SDOO w Nowych Liniach wraz z systemem zasilania z OZE
- Wykonanie kompleksowych prac naprawczych konstrukcji i poszycia dachu budynku filii Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Stargardzie, przy ul. Bogus³awa IV 19.
- zawarcie umowy ramowej na dostawy siedzisk do Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materia³ów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Remont instalacji elektrycznej w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczeciñskiej ul. Romera 21 - 29 w Szczecinie
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wroc³awiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIA£KI NR 180/4 W MIEJSCOWO¦CI S£ABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAÑ: a)Utworzenie ¿³obka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z ³azienkami ogólnodostêpnymi na P³ywalni "Pingwin" przy ul. O³awskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniej±cej kot³owni w ramach budowy nowego ¼ród³a ciep³a w Jab³onnie na terenie dzia³ki nr ew.4/5 obrêb 0005 przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie, gm. Jab³onna
- Remont pod³ogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie bud¿etowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.