Ogłoszenie z dnia 2025-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00340867/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
- 2025/BZP 00468664/01 - Wynik z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4220ef88-edf2-41c0-ae91-edbaec2b831c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4220ef88-edf2-41c0-ae91-edbaec2b831c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00598954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021207/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 720000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. a. Część 1 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2811W w m. Łubna gm. Góra Kalwaria;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. b. Część 2 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2863W ul. Mirkowska w m. Konstancin-Jeziorna gm. Konstancin-Jeziorna;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. c. Część 3 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2826W ul. Główna w m. Ustanów gm. Prażmów;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. d. Część 4 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2858W ul. Warszawska w m. Tarczyn gm. Tarczyn;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. e. Część 5 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2846W ul. 3 maja w m. Złotokłos gm. Piaseczno;4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa bezpieczeństwa oraz warunków ruchowych na drogach powiatowych”. f. Część 6 – wykonanie sygnalizacji na DP nr 2841W ul. Postępu w. m Zgorzała gm. Lesznowola.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175275 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175275 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWARCO Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762274041
7.3.3) Ulica: ul. Ekranowa 6
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część prac projektowych, prace konstrukcyjno-montażowe, prace w zakresie oznakowania poziomego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175275 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych w latach 2026 - 2027
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 4 w Piasecznie
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego pojazdu specjalistycznego typu "Zamiatarka"
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnej minikoparki
- Dostawa samochodu strażackiego i przyczep
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- "Rozbudowa Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





