eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM



Ogłoszenie z dnia 2024-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7c9adc-2f21-44db-9583-cec1990ef6be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7c9adc-2f21-44db-9583-cec1990ef6be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024897/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521044

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2.14/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 122400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem przeznaczona do zwalczania gołoledzi na drogach i chodnikach w łącznej ilości do 300 ton luzem, w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
2. Wskazana ilość soli jest wyłącznie określeniem ilości szacowanej. W przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego limitów zakupów Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu roszczenia.
3. Sól drogowa będąca przedmiotem dostawy musi spełniać poniższe wymagania:
a) posiadać skład chemiczny wg PN-86/C-84081/02
-Zawartość NaCl min 90,0%
- Zawartość H2O max 3,0%
- Część nierozpuszczalna w wodzie max 8,0%
- Antyzbrylacz K4FE(CN)5 min 40,0 mg/kg

b) posiadać odpowiednią granulację:
- ziarno poniżej 1 mm max 20%
- ziarno powyżej 6 mm max 10%

c) posiadać opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przeznaczeniu soli do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu dróg.

d) posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny stwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym.
4. MIEJSCE DOSTAWY
Baza transportowa ŁZUK w Łodzi ul. Nowe Sady 27 b w godz. 7-14, w dni robocze.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia poprzez sukcesywne dostawy soli począwszy od dnia 1.01.2025r. do dnia 31.12.2025r. na podstawie indywidualnych zleceń dostawy otrzymywanych od Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku niewyczerpania wartości umowy.
2. Jednostkowe dokonanie dostawy nie może następować później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania zlecenia (zamówienia).
3. Jednostkowe zlecenie (zamówienie) dostawy soli następować pismem (mailem) zawierającym wskazanie ilości przedmiotu zamówienia.
4. .Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego potwierdzania otrzymania zlecenia.
5. Dostawa soli odbywać się będzie samochodem samowyładowczym, zapewnionym przez Wykonawcę.
6.Wielkość planowana dostaw jednorazowo min. 20 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99261 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125091 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99261 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli „KŁODAWA” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041714

7.3.3) Ulica: al. 1000-lecia 2

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 62-650

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99261 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.