Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00579905/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu ICT dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechanowska 18b
1.5.2.) Miejscowość: Gołotczyzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 671 30 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckrgolotczyzna@bratne.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bratne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-462f1548-2168-4c35-a210-bb4b7f1971351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu ICT dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół CKR im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-462f1548-2168-4c35-a210-bb4b7f197135
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.Sz.Goł.26.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę:
1) komputerów stacjonarnych wraz z programem operacyjnym - 15 szt.,
2) oprogramowania biurowego - 15 licencji,
3) programów do projektowania i kosztorysowania – 15 licencji,
4) zestawu tablicy interaktywnej - 1 komplet,
5) monitorów - 15 szt.,
6) urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) - 3 szt.,
7) tonerów do drukarek (bez uwzględniania tzw. „startowych”) – 6 kpl.
Dodatkowo, Zamawiający wymaga:
- dostawy wraz z wniesieniem do BCU,
- instalacji programów operacyjnych dostarczonych komputerów,
- zamontowania i kalibracji dostarczonego zestawu tablicy interaktywnej,
- zamontowania i pierwszego uruchomienia dostarczonych zestawów komputerowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ), w tym opis rzeczowo-ilościowy, opis parametrów technicznych i wymogów użytkowych spełniających warunki minimalne został opisany dla każdego urządzenia w Załącznikach Nr 1a-1e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu w sprawie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzynaście części.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Przyrody PAN, realizowana w ramach projektu pt. Globalne reżimy wiatru w ekogeograficznych zasadach ewolucji
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- Zakup i dostawa urządzeń i serwerów z oprogr. w ramach projektu "Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim w Dobrzanach oraz jednostkach podległych"
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Nakle Śląskim w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.